Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ Console Installatie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,

Ik heb vorige week mijn DJ PC moeten herinstalleren, vanwege een HDD crash. Nu heb ik direct mijn DJ Console (de gewone console) terug opnieuw willen installeren, maar de installatie is niet helemaal voltooit. De installatie gaat perfect, pc start opnieuw op, ik wil naar DJ Console mixer gaan, en daarin zie ik dat mijn DJ Console niet is aangesloten. Ik ga dan zien bij mijn apparaatbeheer, en ik kijk meteen bij Besturing voor geluid, video en spelletjes. En ik zie daar zie ik Hercules DJ Console, Hercules DJ Console ASIO (met een uitroepteken erdoor), Hercules DJ Console Bulk en Hercules DJ Console MIDI staan. En als ik ook even bij overige apparaten gaan kijken, zie ik daar 3 keer Hercules DJ Console staan met een uitroepteken bij. Ik heb ook al de laatste nieuw drivers geprobeerd, maar dat haalt ook geen bal uit.

Weet iemand wat ik nu het best kan doen?

Mijn systeem is:

Moederbord: Gigabyte GA-7M400AMF (USB is 2.0, dus da is het probleem ook niet)
CPU: AMD Athlon XP 3.3 (Barton)
RAM: 2x1024 MB RAM DDR CORSAIR
Soundcard(s): Onboard (5.1 Realtek), PCI card Creative Audigy2, en dan de DJ Console (als die mee wilt)
Graphics: NVIDIA Geforce FX 5200 (128MB)
HDD: 1x40GB 2x160GB 1x400GB 1x500GB
DVD/CD brander
Windows XP Professional SP2 (up to date)
 

Posted Fri 05 Jan 07 @ 12:42 am
Tauck91Home userMember since 2007
oooo ok ,
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 8:08 pm
@Tauck91, wil je geen onzin posten?

Probeer de installatie van de cd nog een keer uit te voeren. Zorg er wel voor dat je voordat je de console aansluit alle drivers geinstalleerd hebt. Sluit je de console eerder aan, wordt het erg lastig om het nog goed te krijgen.
Na de installatie en rebot de console aansluiten en het Hercules mixer menu (doodshoofdje rechts onderin bij de klok) opstarten om te kijken of de console herkend wordt.
Houdt er ook rekening mee dat Usb poort afhankelijk is. Is de Hercules op de ene poort geinstalleerd, werkt deze niet op een andere poort, zonder deze ook te installeren.
Ewout
 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 8:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)