Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ Online Aanschaffen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, Nu heb ik een tijdje de demo geprobeerd van VDJ en vind het helemaal top. Nu wil ik het ook graag aanschaffen via ESD. Nu heb ik alleen een paar vragen waarvan ik hoop dat jullie die voor mij kunnen beantwoorden.

Vraag 1. Het is nu weekend,maar als ik de opdracht om VDJ te kopen nu verstuur via ESD en betaal met mastercard kan je het programma dan meteen downloaden?

Vraag 2. Als je het mailtje krijgt met de gegevens om VDJ te downloaden is dat een beetje goed beschreven zodat je niet makkelijk een fout maakt en een aardige smak met geld weg gooit?

Vraag 3. Als ik VDJ download welke versie krijg je dan?

Vraag 4. Als je nou bijvoorbeeld versie 4.1 gedownload krijgt kun je hem dan ook meteen updaten naar 4.2?

Vraag 5. Is de ondersteuning een beetje goed van VDJ de organisatie?

Vraag 6. eventuele update's/skins/effecten zijn daar ook kosten aan verbonden?

Tot zover mijn vragen, Hoop dat jullie mij hier antwoord op willen geven.

Ben een tijd bezig geweest om een leuk stukje software te vinden en ben erg blij dat ik wat leuks heb gevonden. Ben ook van plan om een BCD-2000 aan te schaffen en dit te combineren met VDJ,heb er erg veel zin in. Trouwens erg leuk dat er een Nederlands forum voor VDJ is.
Hoop dat jullie mij hier antwoord op willen geven.

Fordman
 

Posted Sat 30 Dec 06 @ 5:57 am
Vraag 1: hier weet ik het antwoord zelf niet op, je kan proberen...

Vraag 2: je krijgt een mail met daarin je serienummer, vul dit gewoon in in je profiel, en je bent geregistreerd als proffesional edition user. Je kan dan het programma gewoon downloaden van deze site.

Vraag 3: de allernieuwste, Virtual DJ 4.2r1

Vraag 4: ja, alle updates zijn al gratis geweest, ik weet niet als dit zo zal blijven. Maar je krijgt normaal toch altijd de nieuwste versie;)

Vraag 5: zeer goed, ik heb nog nooit klachten gehoord, en er is natuurlijk ook nog altijd dit forum;)

Vraag 6: alles zou gratis moeten zijn eens je de licentie hebt. In elk geval, ik ben in een halfjaar nog nooit een update/skin/effect tegengekomen waar je voor moet betalen.

Als er nog vragen zijn, vraag maar;)

Ik hoop je snel als proffesional edition user te zien;)
 

Posted Sat 30 Dec 06 @ 10:08 am
vraag 1; ik heb het op een zaterdag namiddag gekocht en vrijwel onmiddelijk kunnen downloaden. dus normaal gaat het onmiddelijk..
 

Posted Sat 30 Dec 06 @ 4:18 pm
Fordman
1) Zodra de betaling binnen is wordt automatisch de mail met je serial gestuurd. Deze kan je dan hier op de site in je profiel invullen, waarna de download direct beschikbaar is. Omdat het een automatisch process is kan je duss ook in het weekend en 's nachts de bestelling doen.

2) Het kan niet mis gaan. Zie 1). Daarnaast kun je altijd om een nieuwe download vragen. Aangeraden is om de file eerst op je harde schijf te zetten, deze op cd te branden en pas daarna de installatie starten.

3) de laatste versie, dit is nu 4.2. Wil je om een of andere reden een oudere versie, kan je deze aanvragen via e-service.

4) Zie 3, je krijgt dus niet 4.1, maar gelijk 4.2

5) Je kunt je vragen altijd stellen via e-service, de reactie tijd hangt af van het aantal openstaande tickets. Je kunt natuurlijk ook altijd hier op het forum je vragen stellen. Meestal heb je nog dezelfde dag een reactie.

6) Zodra je je serial hier op de site hetbt ingevuld, dan kan je de meeste skins en efecten downloaden. Tot nu toe waren alle updates van VDJ gratis, of dit in de toekomst zo blijft is niet te zeggen.
Ewout
 

Posted Mon 01 Jan 07 @ 4:18 pm


(Old topics and forums are automatically closed)