Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ik begrijp het niet, help!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste Mensen,

Wat een kennis op dit forum zeg. Maar wie kan mij de basis uitleggen.

Ik heb net mijn prachtige DJ console MK2 gekregen. Gewoon gekocht via www.pixmania.
Het cd'tje dat er bij zat heb ik geprobeerd te installeren maar hier gaat het al mis.
De PC zegt dat er een fout optreed.
Wel staan er al twee iccoontjes op mijn c. Als ik deze aanklik krijg ik een instellingenscherm en daar staat dat de console niet aangesloten is, terwijl hij wel aan de PC/laptop hangt.

Nou dat is een.

Twee is, als ik het cd'tje nu wel geinstalleerd krijg, kan ik dan direct verder.
Ik bedoel, zit er op het cd'tje (het meegeleverde) ook het benodigde muziekprogramma?
Het programma dat al mijn MP3'tjes verzameld welke ik dan in een van de twee kanten kan laden.
Of moet ik deze software nog los gaan kopen???????

Wie kan mij,

Een hopeloze..............
 

Posted Thu 28 Dec 06 @ 3:06 pm
Er staat namelijk een driver op die je best update!

Bij de mk2 is de 3.2 versie ( dj console) standaard meegeleverd , je moet hem wel updaten naar de 3.4 als je hem hebt geinstaleerd.

wat je nu best doet:
Verwijder de software en de drivers (ook icoontjes) installeer hem opnieuw, hij vraagt om een update , ( zowel voor de driver als vdj 3.2) weiger hem niet en dowload hem direct(neemt tijd in besllag) na het instaleren zal hij perfect werken :)


Groetjes,
mattias
 

Posted Thu 28 Dec 06 @ 3:18 pm
Welke foutmelding krijg je?
Heb je de installatieinstructies opgevolgd die in de handleiding van de MK2 stonden?

Op de cd staat een afgeslankte versie van Virtual DJ 3.2. Hier kan je best wel mee beginnen, wil je meer uit je MK2 halen, kun je upgraden naar pro.

Zoals mattias zegt moet je ook even de drivers updaten;)
 

Posted Thu 28 Dec 06 @ 3:28 pm
Hey Beste mensen,

Ben alweer een stuk opgewekter. Een vriend van me heeft eea kunnen installeren. Ziet er goed uit. Maar een tweede vraag komt er dan toch. Ik heb nu zon mooi scherm met twee draaitafels.....maar kan ik dit programma houden of is deze naar 20 dagen ofzo weg?????????

Ik hoor/lees het wel

Youri
 

Posted Thu 28 Dec 06 @ 8:32 pm
Deze is de standaard skin en is voor altijd geldig , je kan hem wel veranderen naar een andere skin( downloaden)
 

Posted Thu 28 Dec 06 @ 8:44 pm
youri, de versie die bij de hercu;es console zit is een uitgeklede versie van vdj. Zie hier wat er verschillend is tussen de dj console versie en de volledige versie. Jouw versie blijft werken, je kunt alleen niet (gratis) upgraden naar de laatste versie (4.2), de console versie gaat maar tot 3.4.
Ewout
 

Posted Thu 28 Dec 06 @ 9:14 pm
Beste youri bronckers,

Zit met hetzelfde probleem!!! Via Pixmania gekocht en cd fout bij installatie (iets over niet genoeg memory op cd)! Hoe heeft dat handige vriendje van je dit opgelost? Kan nu nog steeds nix met m'n MK2!

Please help....
 

Posted Sat 30 Dec 06 @ 11:56 pm
Hey Paulus,

Het heeft even geduurd maar lees het nu pas.
De vriend heeft gewoon via mijn computer naar de Drive gegaan waar de installatiecd in zit.
Dan heeft alle icoontjes geopend en waar je iets kon installeren heeft ie gedaan.
Dan vraagt ie uiteindelijk ook je code.

Suc6

Youri
 

Posted Sun 31 Dec 06 @ 2:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)