Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Installatie MK2 lukt niet...

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mensen,

Helaas... Na het openen van mijn kerstcadeautje was de pret vrijwel meteen gedrukt toen ik de software voor de mk2 ging installeren.

Stap 1: Cd erin (zag er prima uit)
Vervolgens werd dat DJConsole Control Panel geinstalleerd, helemaal goed!
Stap 2: Na vraag om mk2 in laptop te stoppen , gekoppeld aan usb (alles lampjes branden, mooi gezicht hoor! ;)
Stap 3: Ging automatisch Virtual DJ installeren...Vroeg om taal te kiezen en toen...

This software requires an additional 63278 K bytes free on the E: drive to install. Please remove any unnecessary files and try again.

Hoe verzin je 't ?? Hoe kan je nou bytes vrij maken op een gebrande cd schrijf?!

Goed, ik Ignore drukken, komt er een melding dat ie het bestand: E:\VirtualDJ\UNWISE.EXE niet kan kopieren ofzo en daarna kapt ie met de setup!

Leuk... ik alles geprobeerd, opnieuw opstarten, via de map software op de cd de 2 setup mogelijkheden voor VirtualDJ (want die kan ie dus niet installeren) doen, alles wissen en opnieuw proberen, nix hoor, dezelfde melding als resultaat...

Ongelooflijk, en dat tijdens een setup waarvoor je slecht 2 of 3 x op "Ok" hoeft te drukken!!!

Iemand een idee of oplossing???

Info op de bijgeleverde cd:

-Driver release 3.CMK2.2005 (heb ik nog wel kunnen opdaten trouwens via een link in het maje hiervan
-VirtualDJ 3 DJ Console Edition

Tnx voor jullie suggesties!

 

Posted Wed 27 Dec 06 @ 1:19 am
O ja, vergeten. Boven die cd info staat Version 2.0 dikgedrukt op mijn bijgeleverde CD.
 

Posted Wed 27 Dec 06 @ 1:21 am
Het lijkt erop dat je cd corrupt is.
Je kan best de cd terug sturen naar hercules, zij kunnen dan een nieuwe cd bezorgen.

Ondertussen kun je wel nog spelen met de trial op deze site;)

Maar wacht even op Ewout, hij kan je misschien beter helpen;)

P.S.: vul even je serienummer in in je profiel;)
 

Posted Wed 27 Dec 06 @ 9:46 am
zoals vann Erum reeds schreef: Vul even je serial nummer wat je bij de console hebt gekregen in in je profiel, iedereen kan dan zien dat je een mk2 hebt.
Is het een nieuwe console, met hierbij een geperste cd van Hercules?
Wat je naturlijk even kan proberen: Maak een mapje aan op je c schijf, bijvoorbeeld temp of vdjtemp oid. Kopieer de bestanden van de cd hierin (Alleen de bestanden van vdj is genoeg, maar kan je die niet vinden kopieer dan de hele cd). Start nu de installatie vanuit deze aangemaakte map. Het kan namelijk zijn dat de installatie een selfextracting file is die zichzelf eerst uit moet pakken voor de installatie start.
Ewout
 

Posted Wed 27 Dec 06 @ 10:59 pm
Hey Ewout en anderen...

Zoals jullie zien heb ik mijn serial code ingevoerd ;)

Helaas Ewout, die oplossing werkte niet, rot he? Echt shit man... Ga maar Hercules bellen dinsdag, weet 't anders ook niet! Cd zal idd wel corrupt zijn, heb ik weer! En trouwens, die andere user (youri bronckers) had dit probleem ook gepost en heb ik ook op gereageerd, check maar! Hij had 'm toevallig ook via pixmania gekocht...

Gr Paulus
 

Posted Sun 31 Dec 06 @ 12:00 am
Kijk even in deze post. De truc is dus dezelfde als ik reeds beschreef. De installatie van vdj niet via het Hercules menu starten, maar direct van cd of van de lokaal gekopieerde map van de cd.
Ewout
 

Posted Mon 01 Jan 07 @ 4:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)