Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: een veel voorkomend vraagje ??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo ik heb ook zo een probleem, ik heb me een dj control gekocht maar kan niet voor beluisteren heb het bij config - soundcard aan gevinkt en heb me een muse pocket LT externe geluidskaart aangeschaft maar krijg het spel niet aan de gang:) maar moet je voor te kunnen werken met je koptelefoons die pro versie hebben? ik heb alleen de installatie cd geeinstalleerd.. ik weet het niet heb mij al doodgezocht zou iemand mij verder kunnen helpen?
 

Posted Fri 15 Dec 06 @ 8:04 pm
Veel voorkomend vraagje=)
Ik heb het hier zelf ook nog enkele maanden gevraagd.

Ik bezit hier zelf ook een Muse Pocket LT;)

Laat me even zien hoe je je instellingen nu staan(screenshot), dan kan ik je zeggen waar je de kabels moet insteken.

Om voor te beluisteren heb je de pro niet nodig, wel zal je het voorbeluister-knopje moeten in houden.

Groetjes, Kris
 

Posted Fri 15 Dec 06 @ 8:48 pm
hey kris ja als ik het knopje indruk komt mijn geluid uit men boxen ipv de koptelefoon... welke instellingen bedoel je juist? men koptelefoon staat op front audio met da logoke van een koptelefoon en mijn boxen heb ik nu op rear audio staan maar eender waar ik ze insteek het lukt niet kan je me nog volgen en helpen aub? greetz
 

Posted Fri 15 Dec 06 @ 9:13 pm
kris bedoel je de instellingen van hercules muse pocket? deze staan alsvolgt bij algemeen : lijn => alles staat volledig open en dan bij master volume headphones ook alles open. bij mixer staat ook alles open hoop dat je mij verder kunt helpen
 

Posted Fri 15 Dec 06 @ 9:48 pm
Ik bedoel de instellingen zoals hier:
 

Posted Fri 15 Dec 06 @ 9:57 pm
ik heb net als uw foto die consule met rood omcirkelt maar bij mij staat bij die andere kaders only availlabelle in pro version en rechts van die kaderkes staat: headphones on 4.1 output ( use the soundconfig selector for complete headphones support. pro version only) die tekst kan ik aanvinken of niet dat is het ja sorry weet nie hoe ik die foto hier ingezet krijg gelijk gy doet heb je mss msn ofzo dat praat beter:)??????? WEET JE NU IETS MEER?
 

Posted Fri 15 Dec 06 @ 10:24 pm
Je hebt dus de mk2, en niet de DJ Control MP3?
In de MK2 kun je voorbeluisteren zonder externe geluidskaart, in de MK2 zit een geluidskaart ingebouwd.

Het is niet zo makelijk je te helpen, omdat ik nu een andere versie als jou gebruik, maar ik zal proberen.

Om een screenshot te maken:
Op je toetsenbord staat ergens een knop met de tekst "Print Screen"(of "Prt Scr"), druk die knop in.
Nu open je paint, je plakt de screenshot daarin(Ctrl+v), en sla de screenshot gewoon op.
Dan upload je je screenshot(bij Imageschack ofzo), en je post de link hier.

Veel succes
 

Posted Sat 16 Dec 06 @ 10:34 am
ik heb wel degelijk de control mp3, sorry voor mijn beperkte kennis van deze site maar zie hier géén optie om een foto van mijn instellingen te uploade je kan mij misschien eens op msn toevoegen dan kan ik u mijn instellingen doorsturen word er echt gek van:) schoefs_frederic@hotmail.com oke?
 

Posted Sat 16 Dec 06 @ 2:25 pm
Oke, ik heb je toegevoegd.
Mijn e-mailadres staat nu trouwens ook op m'n blog.

Voor foto's toe te voegen moet je de BB Code instellen.
Dit doe je door als je een bericht post ipv 'Standard' BB Code aan te klikken.
 

Posted Sun 17 Dec 06 @ 11:17 am
van erum, Er zitten verschillen tussen de pro versie en de dj console versie ;-). Het klopt dus dat het een ander scherm is in de sound card setup. Ik weet ook niet of "home edition users" bbcode mogen gebruiken.

Standaard staat in het sound card setup (in de dj console version) de dj console aangevinkt. Vink hierbij 4.1 en de hoofdtelefoon aan.

Houdt er rekening mee dat tijdens het voorliusteren met de dj console version de hele tijd het voorafluister knopje op de console ingedrukt dient te worden.
Daarnaast graag een vraag maar 1 keer posten.
Ewout
 

Posted Sun 17 Dec 06 @ 3:29 pm
Ja ség Ewout ik vind het eigenlijk stom met dien Home Edition. Das allemaal wel schoon enzo, maar ge kunt toch alleen goed werken met die Pro versie. Dan kunde beter op de doos Demo versie zetten hé.
Maar ja gij hebt het ni beslist dus cva.

 

Posted Sun 17 Dec 06 @ 7:53 pm
Ik vind dat helemaal niet raar.
Je kunt niet verwachten dat je de volledige versie bij een stukje hardware van 250 euro krijgt. Je kunt er ook niet de normale demo bij doen, want die werkt maar 20 dagen. Dus is de dj console versie gemaakt. Dit is de demo versie (van vdj 3.4) zonder tijdslimiet. Als je een startende dj bent, of thuis wat muziek wilt draaien, kun je prima met deze console versie overweg. Wil je meer, dan kan je overstappen naar de pro versie.

Daarnaast staat er tegenwoordig op de doos dat er een "Speciale" versie van vdj bij zit.

Voordat ik iets koop kijk ik eens wat er bij zit. Ik zou dan ook eens op de website kijken en kijken wat er over gezegd wordt. Zo weet je gelijk wat de restricties zijn en dan besluiten of het iets voor je is. Dat zouden meer mensen eens moeten doen.
Ewout
 

Posted Mon 18 Dec 06 @ 6:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)