Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: serienummer - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

dj_hunHome userMember since 2006
hallo hallo...

ik heb virtual dj gekocht mar ik geb geen serienummer gekregen !!!

iemand dat ik ken heeft er een kraker op gezet maar nu kan ik niet downloaden van de site !!!

help me please ?!?
 

Posted Sat 02 Dec 06 @ 4:24 pm
Tuurlijk.. 'iemand die ik ken?'
 

Posted Sun 03 Dec 06 @ 2:29 am
johansPRO InfinityMember since 2005
Als ik een produkt of software koop, en er ontbreekt vb serienummer, dan neem ik contact op met de verkoper om het probleem op te lossen en niet met een kraker!!
Echter probeer eens met dit serienummer.
CONT-ACT-VDJ-SUPP-ORT-TEAM
ik ben er zeker van dat het werkt
 

Posted Sun 03 Dec 06 @ 8:47 am
@dj_hun
het gebruik van cracks is verboden stop hiermee anders wordt je account en ip adres geblocked hier op de site.
Als je vdj gekocht hebt stuur dan even een bericht naar e-service, zij sturen dan jouw serial op.
Ewout
 

Posted Sun 03 Dec 06 @ 3:26 pm
stefvvPRO InfinityMember since 2006
hallo,
Ik zit met een soort gelijk probleem, ik heb dus wel een origeel serie nummer, zelf gekocht trouwens, en is in het verleden geinstalleerd geweest op mijn vaste pc, nu zou ik dit op mijn nieuwe laptop willen plaatsen, toch lukt dit niet, en krijg ik steeds melding dat mijn serie nummer in gebruik is.Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Thx
 

Posted Fri 08 Dec 06 @ 9:07 am
het zijn toch lompe mannekes. Ik ben mijn serienummer kwijt, heb er ne crack op laten zetten. Pff waar houden ze zich mee bezig.
 

Posted Fri 08 Dec 06 @ 2:11 pm
Als je er heel zeker van bent dat je het wel hebt aangekocht, vraag ik me af waarom je je serienummer nog niet in je profiel hebt gezet... Of bedoel je de versie die bij de DJ Console zat?

Zoals al zo vaak gezegd, je moet contact opnemen met de e-service. Wij op dit forum kunnen zo'n zaken niet regelen;)

P.S.: Superstom, proficiat met je status als VIP-member en je nieuwe ster!!! Blijf zo voort doen!!
 

Posted Fri 08 Dec 06 @ 4:34 pm
@ van Erum: Merci, het was een leuke attentie, zo vlak voor de kerst

Alle vragen mbt Serie nummers en account kunnen alleen door e-service (link zie mijn vorige post) opgelost worden.
Ewout
 

Posted Fri 08 Dec 06 @ 6:31 pm
wow ewout je bent al een echt VIP , jaja ge maakt hier echt carrière :p. Straks wordt je nog tot ridder geslagen :D .

groetjes
 

Posted Sun 10 Dec 06 @ 11:33 pm
van erum wrote:
Als je er heel zeker van bent dat je het wel hebt aangekocht, vraag ik me af waarom je je serienummer nog niet in je profiel hebt gezet...


Hoe gaat dat eigenlijk? je serienummer in je profiel zetten?
 

Posted Sun 31 Dec 06 @ 3:09 pm
Hier naar toe gaan(je moet wel aangemeld zjin), en dan bij "Software registration" helemaal onderaan je serienummer invullen.

Als je de eerste versie van de DJ console hebt, ben jij "in orde";)
 

Posted Sun 31 Dec 06 @ 3:32 pm
ik zou dj_hun niet volledig vertrouwen

Een serienummer verzinnen helpt niet hoor!
En een kraker kan je voor in de bak vliegen!

en over victorromeo: ik denk dat van erum verkeerd gekeken heeft , er staat no license user dus hij heeft ook geen dj console of wel??
 

Posted Mon 01 Jan 07 @ 5:16 pm
Toch wel;)

Ik begrijp wat je bedoel, hij is geen home editon user, omdat hij de eerste versie heeft van de dj console, bij deze versie van de console zat Virtual DJ, maar hiervoor moest je geen serienummer ingeven(zij kregen dan ook geen updates).

Dus in feite is hij wel in orde;)
 

Posted Mon 01 Jan 07 @ 7:42 pm
bedankt van erum
 

Posted Mon 01 Jan 07 @ 7:54 pm
maar hoe laat je dan zien dat hij een console heeft
 

Posted Tue 02 Jan 07 @ 10:12 am
Heeft hij geen plaatje met de dj console onder zijn naam staan?
 

Posted Tue 02 Jan 07 @ 10:49 am
jawel maar hoe zet hij dat eronder als hij geen serial heeft
 

Posted Tue 02 Jan 07 @ 11:51 am
Er zat wel 'een' serienummer bij, maar die was enkel geldig voor de console, en niet voor de software;)
 

Posted Tue 02 Jan 07 @ 4:30 pm
kan iemand mij helpen ben me serie nummer kwijt

dit is mijn code en refnummer

{Superstom: removed codes}
 

Posted Wed 17 Jan 07 @ 6:10 pm
Contact opnemen met hercules;)

En verwijder je code en het refnummer hier op het forum(als dit nog gaat tenminste);)
 

Posted Wed 17 Jan 07 @ 6:17 pm
69%