Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Zoekfunctie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoikes iedereen sinds deze week ben ik bezig met de trial versie van Virtual Dj maar ik zit met een probleem.

Ik heb gans mijn database gescand op mp3's en dus alle bpm's staan erop en alle liedjes staan gesorteerd.
Nu als ik een liedje zoek kies ik eerst de locale database en tik dan ik wa ik zoek.
Nu ik vind da ook maar als ik da wil slepen naar een cd-speler krijg ik een error.
Dan zegt hij put cd in de player.

Wa doe ik foutief ? en hoe kan ik da verhelpen ???
 

Posted Wed 01 Nov 06 @ 6:10 pm
Er kunnen 3 zaken aan de hand zijn:
- Je hebt files verplaatst van de ene naar de andere folder. Hierdoor kan VDJ de files niet meer vinden -> scan je drives opnieuw: Selecteer "local database"->klik rechts->"Scan HD", vink "Analyse bpm on each file" niet aan

- Je gebruikt een externe harde schijf, waarop je mp3 files staan. Deze schijf is niet aangesloten of heeft een andere drive letter gekregen-> Sluit je schijf aan en scan je schijf opnieuw, zie vorige punt

- Je hebt cds met mp3 files in de database gezet ("Local database"->klik rechts->"Scan CD") -> Als je het nummer naar het deck sleept zal VDJ om de cd vragen. Niet het hele nummer is in de database gezet, maar alleen de verwijzing. Hierdoor dien je de cd erin te doen en dan op ok te klikken. het nummer zal dan gaan laden. Het is dus het makkelijkste om al je nummers op je harde schijf te zetten. Je kunt de cds ook weer uit de database verwijderen: "Local database"->klik rechts->"Delete CD"
Ewout
 

Posted Wed 01 Nov 06 @ 6:42 pm
Thanks It Works
 

Posted Fri 03 Nov 06 @ 4:57 pm


(Old topics and forums are automatically closed)