Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: please kan iemand me helpen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

eskewiHome userMember since 2006
oke ik heb dus een probleem en als ik er niet uit kom heb ik hier thuis een big problem.
ik kwam erachter dat we automix mp3 trial hadden. dus ik wil wel ff kijke n hoe het werkt
sluit ik het programma om ff rustig liedjes te luisteren zit er op al me liedjes een soortt echo/ gedempte iets
kan ut nie uitleggen.
maar wet iemand wat ik dan moet doen?
alvast bedankt want ik ben nu gefreakt
 

Posted Mon 30 Oct 06 @ 6:40 pm
eskewiHome userMember since 2006
goh aardig dat mensen me willen helpen
 

Posted Mon 30 Oct 06 @ 7:31 pm
pielleHome userMember since 2006
Er zit net een uurtje tussen hoor!
 

Posted Mon 30 Oct 06 @ 11:04 pm
Ik zou ook eens kijken naar de instellingen van je mediaplayer enzo, misschien is daar iets misgelopen?

Het zou me verbazen dat Atomixmp3 de liedjes gaat vervormen, laat staan dat het programma ze vervormd gaat opslaan.
 

Posted Tue 31 Oct 06 @ 8:24 am
eskewiHome userMember since 2006
owkej zal wel ff kijken het enige dat geen echo maakt is het opstart en afsluitgeluid op de computer:S:P
en sorry van gister maar als me broer erachterkomt word het zeg maar me dood:P
 

Posted Tue 31 Oct 06 @ 9:29 am
Het opstart en afsluit geluid in Windows zijn wav bestanden. Volgens mij heb je nu een probleem met mp3 bestanden. Heb je die demo al eens gedeinstalleerd?
Het lijkt er op dat er dll's voor je geluidskaart zijn vervangen. Eerst Atomix deinstalleren, dan de laatste drivers van je geluidskaart installeren.
Waarom installeer je een demo, die meer dan 5 jaar oud is? Hier op de site kan je de laatste versie downloaden. Ook lijkt het me handig om eerst eens met je broer te overleggen voordat je programma's op zijn pc zet.
Ewout
 

Posted Tue 31 Oct 06 @ 12:33 pm
eskewiHome userMember since 2006
ik heb het niet gedownload het stond er al op
zal me broer dan wel zijn geweest
maar ik ben a technisch dus ik weet toch niet wat je bedoeld;P
 

Posted Tue 31 Oct 06 @ 6:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)