Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: effecten op de mk2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

C9HbNHome userMember since 2006
hallo.
ik heb laatst een hercules mk2 gekocht.
ik heb hierover een vraag.
het lukt me niet om andere effecten in te laden op de knoppen 1,2 en 3.
kan iemand me vertellen hoe ik dit moet doen?
en klopt het dat ik de effecten kan aanpassen met het kleine knuppeltje in het midden? en zo ja, hoe?
alstublieft, heb je goed advies over het gebruik van deze console, vertel het me!
 

Posted Sat 28 Oct 06 @ 6:24 am
Welke versie van VDJ gebruik je? De versie die bij je hercules dj console zit (3.4) werkt prima. Je kiest eerst met de keuzeschakelaar voor effects (Niet voor cue of sample). Dan druk je 1 in om effect 1 te activeren. Druk 1 nogmaals om het effect te deactiveren.
Je kunt de effecten niet met de joystick aanpassen. Wil je de effecten aanpassen ga je in vdj naar het Effects tabblad, hier zie je dat ieder deck 3 effecten heeft. Het eerste effect is button 1 op de console etc. Laad dus een ander effect in een van de "slots" en gebruik je console om deze te activeren.
Ewout
 

Posted Sat 28 Oct 06 @ 3:06 pm
C9HbNHome userMember since 2006
ik heb het inmiddels al door. bedankt. erg jammer alleen dat je virtualdj pro moet aanschaffen om ze te kunnen gebruiken met de console.. verplichten ze je eigenlijk direct nog een dure aankoop te doen. maar verder dik tevreden, leuk apparaatje, goede softwarebeveiliging;) alleen een beetje pielen op zo'n schattig klein paneeltje.
als je nog wat informatie en ervaring wilt uitwisselen mail me maar, lukasmahler@hotmail.com
 

Posted Sat 28 Oct 06 @ 3:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)