Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: sound directx fout

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

halo ik heb een hercules mk2 controller met virtual dj 3.4
nu heb ik vortaan de 4.0 vbersie maar als ik nu mijn laptop afsluit en dan de volgende keer opstart dan geefthij een fout aan wannerr ik vurtual dj opstart en dat is een directx fout weet iemand hoe ik dit op kan lossen
 

Posted Mon 23 Oct 06 @ 9:05 pm
Gebruik je nu de demo van versie 4?
Die direct x fout komt meestal, omdat je een usb geluidskaart binnen VDJ hebt ingesteld in de vorige sessie. Als deze niet meer beschikbaar is als je VDJ opstart geeft hij deze foutmelding, omdat de geluidskaart niet gevonden kan worden.
Sluit dus je dj console aan voordat je vdj opstart en steek deze altijd in dezelfde usb poort.
Ewout
 

Posted Mon 23 Oct 06 @ 10:27 pm
nee heb volgensmij geen demo versie
kan ook alle functies instellen namelijk of ik 2 kanalen appart aan wil sturen enzo voor mengpaneel en dat kan volgensmij met de demo niet
 

Posted Tue 24 Oct 06 @ 7:17 am
moet ik wel eerst de aude er af gooien 3.4 heb de nieuwe er namelijk overheen gezet en van alles geprobeert alles er af gehad en alleen 4.0 geinstalleerd maar blijft het zelfde probleem houden dat als ik laptop afsluit en opnieuw opstart dat hij dan die fout aan geeft
en het raare is ik kan vdj openen en op de knoppen drukken en dat werkt allemaal alleeen hij gaat de mp3 niet afspelen en krijg geen geluid???
 

Posted Tue 24 Oct 06 @ 6:04 pm
Volgens het forum, gebruik je de dj console versie dit is versie 3.4. Als je VDJ aangeschaft hebt, graag even hier je serial nummer invoeren.
De demo is vanaf versie 4 een volledig werkende versie, dus ook meerdere uitgangen (voorbeluisteren) werkt in de demo. Deze is echter maar 20 dagen te gebruiken.

Waar heb je die versie 4 vandaan gehaald?

Ewout
 

Posted Tue 24 Oct 06 @ 6:21 pm
hey ik heb het probleem al gevonden
ik heb dus gedaan wat jij zij geluidskaart in andere usb poort en nu werkt hij wel weer en jah inderdaad ik zie nu ook dat het demo versie is jammer
moet tog nog ff sparen voor de volle versie want werkt echt tien keer beter dan de 3.4 en zeker met de mk2
 

Posted Wed 25 Oct 06 @ 5:13 pm


(Old topics and forums are automatically closed)