Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Zijn er al x64 drivers in de maak?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik wilde weten of iemand anders al windows xp 64bit drivers voor de hercules dj console mp3 heeft gezien/gebruikt, ik zoek die namelijk maar hercules doet daar heel erg vaag over. iets over vista.

nouja in ieder geval alvast bedankt!
 

Posted Fri 13 Oct 06 @ 1:17 am
Geen idee. Het zou best kunnen dat Hercules wacht met het ondersteunen van 64 bit als ze drivers voor Vista gaan maken. Anders moeten ze nu drivers maken en dan voor Vista (eind van het jaar) weer.

Wat denk je echter met 64 bit drivers meer te bereiken dan met 32 bit drivers? Alle processoren die nu uit zijn zijn eigenlijk 32 bit met Die ook 64 bit instructies aankunnen. Je kunt dus net zo goed de 32 bit drivers gebruiken.
Ewout
 

Posted Sat 14 Oct 06 @ 2:27 pm
Ik weet nu waarom je Superstom heet!

kan jij wel lezen ik zeg dat ik op windows xp 64 bit draai. hierop is mijn hardware veel beter in werking dan in 32 bit. ga maar eens proberen wat een verschil met snelheid het maakt. vooral met geheugen is het beter.

maar goed. het is nu al over 2 weken eind van het jaar en nog geen drivers.
zijn er toevallig nog andere mensen die al een alternatieve drivers hebben gevonden voor windows xp 64 bit????

IK ben echt op zoek naar die drivers. laat 32 bit toch niet me laatste keus worden.

 

Posted Fri 08 Dec 06 @ 12:50 am
Ik kan dan misschien Superstom zijn, maar ik weet tenminste wel dat als je een product met bijbehorende drivers bij Hercules koopt, dat je dan ook aan hun moet vragen of deze drivers er wel of niet komen.
Ewout
 

Posted Fri 08 Dec 06 @ 6:12 pm
wat gaat het hier weer gezellig aan toe !!!
 

Posted Sun 10 Dec 06 @ 9:25 am
Ja leuk toch, ik hou er wel van. :D En dan ben ik seffes weer de boosdoender hier. Kon beter mijn account naam in Zwart Schaap veranderen ofzo.
 

Posted Sun 10 Dec 06 @ 11:29 pm
Je account naam veranderen kan niet ;-)
Tsja je probeerd wel eens iemand te helpen. Dan krijg je zo iets als dank. Toms hardware zegt dat je bij een normale processor (Dus geen Intel Xeon of Amd Opteron server processor) je met een 64 bit windows 3 tot 4 % snelheidswinsta kan halen. Let op het woord kan. Dus zal zijn pc echt vele malen beter presteren, zoals boven vermeld staat...
Ewout
 

Posted Mon 11 Dec 06 @ 6:29 pm
ja mijn fout als ik je een beetje heb geirriteerd, maar komt misschien omdat ik het bue ben dat iedereen 64 bit gaat afkraken terwijl het zovel opties heeft. ik ben juist over gegaan vanwege virus redenen (feest waarbij mp3 bestanden besmet waren en feest beetje boel verknalde). aangezien er voor 64 bit nog geen tot weinig virussen zijn hou ik het liever nog hierop. en ja misschien ga ik later nog over op dualcore, ik heb socket am2 ik kan alle kanten nog op. wat betreft presatie van pc. ja ik heb hem gebouwd als hoofd doeleind gaming en video editing. dus ik houd rekening met. aangezien in de tijd dat ik de pc bouwde dual core nog niet bij ons te koop was heb ik uit tijd gebrek een normale 64 bit proc gekocht.

nu om weer even terug te gaan over de drivers. ik heb hercules weer gemailt met dezelfde vraag. nu hoop ik dat er eens eindelijk iets gemaakt word. want ook vista 64 bit zou drivers nodig hebben.

de werking virtual dj met de console is echt geweldig in 32 bit. maar helaas niet veilig.

ik wou jullie niet beledigen ofzo dus hiervoor even mijn excuses.
 

Posted Sat 30 Dec 06 @ 3:20 am
Geeft niets hoor.
Ik ben echter bang dat xp 64 bit niets veiliger is dan de 32 bits versie. Het os is zo goed als hetzelfde, alleen de dll's die direct het geheugen aanspreken zijn anders. Als er een ppatch komt, geldt die vrijwel altijd voor zowel de 32 als de 64 bit versies.
Zorg er dus voor dat je een goede en bijgewerkte virus scanner hebt, liefst een (hardware) firewall en kijk uit op welke sites je komt ;-)

Zoals je zegt heeft 64 bit inderdaad de mogelijkheid veel verbeteringen te brengen. Hier heb je dan echter wel een volledig 64 bit processor, memory (controller), en communicatiebus (pci) voor nodig. Een processor die wat 64 bit instructies kan uitvoeren (de processors die 64 bit extenties hebben) heeft dit echter niet, waardoor je maar de beperkte snelheidswinst hebt.
Ewout
 

Posted Sun 31 Dec 06 @ 3:16 pm


(Old topics and forums are automatically closed)