Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hercules mk2 + mixer + technics sl 1200 (met tcv)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

bolleedHome userMember since 2006
is het mogelijk om op de hercules mk2 2 tt's aan te sluiten met tcv en zo vdj te besturen
dit zou de aanschaf van een maya 44 of een esi u46 overbodig maken aangezien de hercules ook beschikt over 2 in- en uitgangen
 

Posted Thu 12 Oct 06 @ 2:38 am
De setup die je beschrijft is eenvoudig te doen. Je dient alleen wel de volledige versie van VDJ te hebben, anders werkt de timecode maar voor 5 minuten (In de dj console versie). Daarnaast zijn de Asio drivers van de Console niet al te best. Als je veel en snel scratched, dan kan dit problemen geven. Dan is de upgrade naar een betere geluidskaart noodzakelijk. Als je alleen gaat beat matchen is er geen probleem.
Ewout
 

Posted Thu 12 Oct 06 @ 6:38 pm
bolleedHome userMember since 2006
ok dan is dit voor mij voldoende draai voornamelijk in feestcafe's maar vond de mogelijkheid om met vinyl te draaien wel interessant (weer eens wat anders als de eeuwige cd's) hoef er absoluut niet mee te scratchen.

werkt de timecode in de console versie maar 5 mibnuten in totaal of geld dit per nummer (dan is dit voor mij geen probleem omdat het eigenlijk nooit voor komt dat ik een nummer 5 minuten draai)

met volledige versie bedoel je daar de pro mee of is de home ook toereikend
 

Posted Thu 12 Oct 06 @ 9:15 pm
In de dj console versie werkt de tijdcode maar 5 minuten in totaal. Als je vdj afsluit en weer opent kan je deze weer 5 minuten gebruiken. Het is beschikbaar zodat je het kan testen. Wil je volledig tijdcode gebruiken heb je de volledige versie nodig van vdj. De home editie heeft helemaal geen support voor tcv. Zie hier en hier voor meer info
Ewout
 

Posted Thu 12 Oct 06 @ 11:23 pm
bolleedHome userMember since 2006
ok thanx is mij nu duidelijk
 

Posted Fri 13 Oct 06 @ 1:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)