Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geruis

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo iedereen, vanaf de update 4.1 heb ik last van gekraak en geruis,als ik de schuifkanalen gebruik ook de knoppen treble,medium en bass. ik gebruik voorloopig nog de dj-console
grtz Dimke
 

Posted Wed 11 Oct 06 @ 11:06 pm
Er is volgens mij een probleem met de dj console in combinatie met de Windows divers in 4.1.. Kijk even in de blog van Cioce. Hij heeft een beschrijving gemaakt om het probleem te omzeilen.
Ewout
 

Posted Thu 12 Oct 06 @ 6:35 pm
bedankt voor de info ewout, maar moet ik dat allemaal uitvoeren,en is daar ergens een ned.versie van.......als ik dat ga proberen ga ik fouten doen begrijp niet alle engelse termen. En is het mogelijk om via mijn geluidskaart(een creative SBXFI)te spelen de console gebruiken als mixer,indien ja zou je mij dan kunnen vertelen hoe ik dit moet instellen
grtz Dimke
 

Posted Fri 13 Oct 06 @ 12:03 am
Ik zal even kijken of ik een Nedrlandse vertaling kan maken. Dit wordt wel pas na het weekend. Je kunt die creative ook gebruiken, mits je geen tcv gebruikt.
Je dient dit als volgt in te stellen:
- Ga naar "sound setup"tabblad in het config menu
- Kies bij outputs voor headphone
- Kies als geluidskaart de creative
- Zorg dat op het remote control tabblad het vinkje bij "Enable" bij "Hercules DJC" aanstaat

Nu kun je via je creative afspelen en voorbeuisteren. Je gebruit de crossfader op de Hercules console om te mixen.
Ewout
 

Posted Sat 14 Oct 06 @ 2:23 pm
bedankt voor de moeite
Dimke
 

Posted Sat 14 Oct 06 @ 10:39 pm
Plop en tik geluiden in combinatie met een USB geluidskaart (Zoals de Hercules DJ Console) komen vaak doordat de geluidskaart niet een constante stroom van data krijgt via de usb bus van de computer. dj-in-norway heeft een hele uitgebreide en goede post geschreven over hoe je deze problemen op kan lossen. Deze post is wel in het Engels, maar is volgens mij goed te doen. Als er een vertaling nodig is, laat het even weten. Kijk in deze thread voor het hele verhaal.
Ewout
 

Posted Sun 15 Oct 06 @ 4:55 pm
thanks
 

Posted Thu 19 Oct 06 @ 1:21 am


(Old topics and forums are automatically closed)