Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nieuwe tcv's

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb vandaag mijn tcv's aangekregen. En ik zag naar de plaat en ik zag geen groeven. Dat vond ik nogal raar. Maar dan heb ik met de oude pick up van mijn vader geprobeert te draaien met de plaat. Maar toen ik de plaat van de pick up haalde zag ik dat er groeven in waren gekomen. Ik vond dit nogal raar, ik hoop dat hij niet kapot is. Nu ik hoorde wel een piepend geluid toen ik hem afspeelde. En ik kon met de pick up virtualdj Niet besturen, heb wat zitten te prutsen met mijn u46dj maar nix werkte speciaal. Iemand een idee :s
 

Posted Fri 22 Sep 06 @ 6:22 pm
Time code is een soort ruis, als je deze afspeelt klinkt er een pieptoon van de naald. Dus dat lijkt goed. Nadat je de platen speler aangesloten had, hoe heb je toen de sound card instellingen gezet en welke instellingen heb je gedaan voor de tijd code?
Ewout
 

Posted Fri 22 Sep 06 @ 6:54 pm
bij de esi gewoon op phono gezet. Bij virtualdj bij timecode instellingen vinyl, maar ik zag wel dat virtualdj iets opvangde, maar toen ik op auto-config drukte zei hij dat hij geen timecode signaal hoorde. Maar ik gebruikte wel een prehistorische tt waarvan de naald niet zo goed meer is. En die groeven in mijn timecode vinyl, eerst waren ze er ni, en nu wel is dat gezond ???
 

Posted Fri 22 Sep 06 @ 7:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)