Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: MP3 Record

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een probleem

Ik kan MP3 niet opnemen hoe moet ik het verander zodat hij weer MP3 kan opnemen
 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 3:28 pm
Begin eerst eens met je serial nummer in te voeren bij je profiel ;-)
 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 4:10 pm
Je kan ook opnemen in de trial denk ik.

Hoezo kan je niet opnemen in MP3, als je opneemt, krijg je dan een slechte geluidskwaliteit? Zoja, dan moet je een nieuwe encoder hebben;)

Zoniet moet je ons wat meer info geven;)
 

Posted Thu 21 Sep 06 @ 6:11 pm
Serial nummer die heb ik helaas niet ik heb deze programma gekregen van een maat van me
in het begin deed hij ut wel het is een full version volgens mij niks aan de hand dacht ik ik heb al een paar nummer opgenomen alleen ik wou nog en nummer opnemen
alleen die de mix wou ik in een andere map zetten.
en toen kreeg ik MP3 **Record Error** Can't open MP3 Encoder
Bij Config heb ik nog gekeken misschien dat ik iest weer moet verandere ik heb de normale map weer neer gezet waar de mix in moet komen alleen hij geef nog steeds het zelfde aan

Klinkt misschien stom maar me maat heeft die serial nummer ook niet althans dat zegt hij en ja hij kan me ook niet verder helpen das balen! volgens mij moet ik hem gewoon er af gooie en deze programma zelf kopen
 

Posted Fri 22 Sep 06 @ 8:17 pm
Moet ik Lame_enc.dll Downloaden ofzo
of moet ik die naam kopieren
 

Posted Sat 23 Sep 06 @ 1:11 pm
Tha Predator wrote :
Serial nummer die heb ik helaas niet ik heb deze programma gekregen van een maat van me
Klinkt misschien stom maar me maat heeft die serial nummer ook niet althans dat zegt hij en ja hij kan me ook niet verder helpen das balen! volgens mij moet ik hem gewoon er af gooie en deze programma zelf kopen


Lees even de header van het Nederlands forum. Hierin staat dat mensen met een crack niet geholpen worden. Als je VDJ wilt testen gebruik dan de demo versie. Zolang je deze crack blijft gebruiken krijg je hier geen ondersteuning
Ewout
 

Posted Sat 23 Sep 06 @ 4:51 pm
Ik heb dus wel een legale home edition.. Mijn code wordt niet aanvaard als ik die wil ingeven... Zit dus met zelfde probleem van mp3 encoder... Hoe moet ik dit oplossen ? En waarom wordt mijn code niet aanvaard ?
 

Posted Tue 17 Oct 06 @ 4:45 pm
I don't like you :@
 

Posted Wed 18 Oct 06 @ 8:22 am
Als je een dj console versie hebt, die niet geacepteerd wordt door de website, neem dan even contact op met e-service
Ewout
 

Posted Wed 18 Oct 06 @ 7:20 pm


(Old topics and forums are automatically closed)