Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: complete set met VDJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik gebruik zelf al een tijdje VDJ op de pc en ik moet zeggen dat het me goed bevalt.

Nu wil ik binnenkort een complete set kopen voor het gebruik met VDJ.
Kan je nou elke mixer erop aansluiten, en hoe gebruik je dan bijv.. je beatmatch?

En dat timecode wat is dat precies, als je dan bijv. 2 draaitafels heb kan je dan zeg maar je linker en rechter deck op VDJ besturen met je vinyls ?
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 6:40 pm
Begin eens met het invullen van je serienummer in je profile zodat we weten dat je een legale versie gebruikt..
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 6:44 pm
Het advies van Paulheu is een goede start.

Je kunt iedere mixer met 2 kanalen of meer met vdj gebruiken. Je gebruikt de beat match, zoals je die ook zonder mengtafel gebruikt. Het enige verschil met of zonder mengtafel is dat je de mixer controls (crossfader, faders, gain, eq, etc) niet binnen vdj gebruikt, maar dat je daarvoor je mengtafel gebruikt.

Meer over tijdcode kun je hier vinden, of even zoeken hier op het forum er zijn tientallen posts over te vinden
Ewout
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 10:21 pm
dus als je beatmatch wilt gebruiken kan je ook met time-code bijv. je platen cue'en ?
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 8:22 am
Je moet het eigelijk andersom zien: Je kunt ook beat match gebruiken icm tijdcode. Dit kan leiden tot rariteiten. Als je op beat match drukt veranderd de pitch binnen vdj, maar die van je draaitafel / cd speler niet.
Ewout
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 6:39 pm


(Old topics and forums are automatically closed)