Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: TCV's aankopen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als ik op de site tcv's aankoop hoe lang gaat het dan duren voor dat ze hier zijn. En er staat op de site 44,10 Euro. Gaat het dan ook die prijs zijn of ga ik plots zien dat het 50 euro heeft gekost want vorige keer toen ik virtualdj aankocht moest ik plots 30 euro erbij betalen. Dit was natuurlijk een dag voor dat 4.0 uitkwam.

Solarius
 

Posted Sat 16 Sep 06 @ 8:56 am
ik heb hier nog 4 tcv liggen, 2 ongebruikt nieuw, en 2 gebruikt alleen met testen of alles het doet.. ik gebruik het niet meer, wil overgaan na numark.

Gr A.Bos
 

Posted Sat 16 Sep 06 @ 10:39 am
ga je numark virtual vinyl kopen? Want ik denk dat dat helemaal hetzelfde is als virtuadj. Of zit ik fout. En de timecodes van numark kan je gebruiken met virtualdj en omgekeerd.
 

Posted Sat 16 Sep 06 @ 12:46 pm
De eerste serie van de timecode platen van VDJ waren niet zo goed. de ene kant is uit het midden geperst. Daardoor fluctueert de pitch nogal. De tweede serie was een stuk beter. Daarna is de er een tweede versie van de timecodes uitgekomen deze zijn nog beter. De laatste zijn ook dezelfde als in het Numark pakket zitten.
Ik zou dus of de vinyls van vdj bestellen (heb je de laatste = beste versie). Op wachten totdat Numark virtual vinyl heeft gereleased. Dan kun je bij alle leveranciers van Numark deze vinyls afhalen.
Ewout
 

Posted Sun 17 Sep 06 @ 4:40 pm
ik heb die tcv's de zaterdag besteld, dan zijn dat toch de laatste versies hé.
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 9:18 pm
Ja dat zijn de laatste versie tcv's. Nu nog een paar dagen wachten...
Ewout
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 10:22 pm
aah danku schatteke voor het antwoord.
solarius
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 9:54 pm


(Old topics and forums are automatically closed)