Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Folder browser

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo
probleem ik heb per ongeluk de folder paylist in mijn browser gewist hoe krijg ik die daar terug???
gretz Roland
 

Posted Sun 10 Sep 06 @ 11:12 am
Browse in de explorer via "desktop" naar C->Program files->VirtualDJ->Playlists. Selecteer die folder, klik rechts en kies "Set as favourite", of klik op de knop tussen de file explorer en de file lijst die "Set as favourite" heet (ziet er uit als een folder met een sterretje erbij).
Ewout
 

Posted Sun 10 Sep 06 @ 2:00 pm
Oké Ewout ik heb het terug hartelijk dank
Roland
 

Posted Mon 11 Sep 06 @ 12:28 pm
Roland, graag gedaan
Ewout
 

Posted Mon 11 Sep 06 @ 6:27 pm
hallo Ewout hier ben ik terug met een vraag, is het mogelijk met vdj om het volume van alle muziek tracks gelijk te brengen (nu speeld de ene track luider dan de andere) ik ben nog maar een bleu hoor in dat soort zaken.
Hartelijk dank
Roland
 

Posted Thu 14 Sep 06 @ 8:21 pm
Dat kan, deze instelling zit in het configuratie menu en heet "Auto gain". Deze kun je op "Always 0db zetten". Dit is het makkelijkste, maar kan vervorming geven. Ik raad je aan om de optie always match te kiezen. Zodra je vdj dan opstart, laadt je in beide decks een nummer. Na het laden zet je de gain van beide decks rond de -3dB. Als je nu een nieuw nummer laadt, zal deze ook ingesteld worden op -3dB.

Let er echter wel op dat dit alleen werkt als je nummers geanalyseerd zijn, of dat je moet wachten tot het hele nummer geladen is, voordat je voor de eerste keer op play drukt.
Ewout
 

Posted Thu 14 Sep 06 @ 10:54 pm
oké Ewout dank voor uw hulp
Roland
 

Posted Thu 14 Sep 06 @ 10:55 pm
Hallo vraag gericht aan Ewout
Nu het lukt me al aardig met vdj ben zelf met de tijd van plan de pro aan te schaffen ben zeer tevreden over vdj, maar eerst uitkijken om een nieuw meubel te maken moet zo kompact mogelijk zijn, ik draai alleen cd's en mp3 op countryavonden (we hebben een eigen country cluc) nu is mijn vraag kunt U me wat advies geven of foto's met voorbeeld van een meubel, ik wel de computer in bouwen plus mijn mixpaneel, twee cd spelers versterker en natuurlijk mijn console (de computer zou ik zelf samenstellen dan kan ik uitbreden wat ik wil (dus niet de laptop)) waarop moet ik letten vb hardeschijf tegen het stoten enz...
v.b.d.
groeten Roland
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 1:57 pm
Kijk eerst even in deze thread. Hier staan een hoop verschillende setups. Als je er een gezien hebt die je mooi vind, kan je de eigenaar mailen, of je vraag hier stellen.
Ewout
 

Posted Mon 18 Sep 06 @ 6:06 pm
Dank U Ewout
groeten Roland
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 12:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)