Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Soundblaster Audigy 2 Platinum met Virtual DJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

arjen4uHome userMember since 2006
Ik ben al een gehele tijd allerlei sites aan het "napluizen" hoe ik mijn Audigy2 Platinum geconfigureerd krijg met Virtual DJ (Pro). Dit is mijn bedoeling:
Voorafluistering met koptelefoon zodat inmixen hetzelfde functioneerd als "live" mixen. Geluid dus over de boxen. Ik heb gewoon de drivers van Audigy en ook van Asio, welke zijn noodzakelijk?
Mijn versterker is niet digitaal en wordt aangesloten met een van de 3,5 mm uitgangen achterin de Audigy geluidskaart.
Ben benieuwd of iemand mij, naar diverse mails naar de vrienden van Creative, een oplossing zou kunnen bieden. Alvast bedankt.
 

Posted Tue 05 Sep 06 @ 5:48 pm
Ik ken die geluidskaart niet, dus specifieke info kan ik je niet geven. Ik heb even op de site van Creative gekeken.
- Je sluit op 1 uitgang aan op je versterker via een 3.5 mm plug
- Je sluit je hoofdtelefoon aan op een andere uitgang of een hoofdtelefoon aanluiting (indien deze op de kaart zit)
- Je stelt in VDJ in dat je speakers en een hoofdtelefoon gebruikt
- Je kiest de driver dit kan zijn: Windows driver, Kernel driver, Asio driver. Ik raad aan om de kernel driver te gebruiken. Asio is alleen nodig met timecode. Kernel is sneller dan de Windows drivers. Je kunt hiermee expirimenteren

Om dit op deze manier aan te sluiten heb je wel de volledige versie van VDJ nodig.
Ewout
 

Posted Tue 05 Sep 06 @ 7:49 pm


(Old topics and forums are automatically closed)