Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Beatsync

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djgerryPRO InfinityMember since 2006
Ik val maar gelijk Ewout en Solarius lastig, maar als ik bij versie 3.4 met mijn rechtermuisknop op de beatsync drukte bleef die aan en dat werkte wel oke. Als ik links drukt zette hij allen de bpm gelijk.
Als ik dit nu in versie 4.0 doe dan start de track gelijk met spelen, hebben jullie een idee???

DJ Gerry
Ik ben op zich erg blij met de 4.0 alleen vond ik icm, de hercules console het toch wel makkelijk dat je snel drie effecten onder de knopen kon zetten, nu moet je schakelen en twee tegelijk gaat dan net iets te langzaam.. Ik gadoor want het went vast.
 

Posted Mon 28 Aug 06 @ 11:06 pm
ja dat kan je nu niet veranderen in de 4.0, het is zo, en als het in de 3.4 beter ging gebruik dan nog even de 3.4. Maar het is niet echt een probleem, het is meer gewoon worden. De 4.0 is ook helemaal verandert, andere skin. Meer mogelijkheden. Ook een beetje zwaarder voor je pc. Maar we gebruiken de 4.0 nog maar een week en er zijn al veel negatieve en positieve reacties op gekomen. Als je de 4.0 niet graag gebruikt, neem dan nog even die 3.4 en wacht tot de 4.1 :). En dat van die effecten vind ik ook jammer, maar ik denk wel dat er een oplossing voor is alleen weet ik zelf nog niet hoe.

Solarius
 

Posted Tue 29 Aug 06 @ 1:32 am
onf1PRO InfinityMember since 2005
ik heb ff een vraagje als ik een nummer afspeel gaat de equlizer lopen dansen van links naar recht en de master tempo op de console blijft knipperen wat kan dat zijn gebruik tro0uwens 4.0


onno
 

Posted Thu 31 Aug 06 @ 5:45 pm
eu, ja een beetje met de instellingen spelen. Wat proberen en dan zien wat er gebeurt want ik snap niet goed wat je bedoelt?

 

Posted Thu 31 Aug 06 @ 8:04 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
ik krijg in virtual dj blijft cync branden en op de console knippert master tempo en de hi, mid, en low blijven ook als een gek heen en weer draaien en het geluid valt daardoor ook iedere keer uit maar dat gebeurt alleen als ik in deck 1 wat afspeel via de console
 

Posted Fri 01 Sep 06 @ 2:12 pm
nog nooit gebeurt met mijn console
misschien als je de software nog eens herinstalleert miss kan dat helpen, zie wel dat je dan ook de map verwijdert in program files van virtualdj en dat je de database file kopiert en bij houdt. En dan nog eens proberen.
 

Posted Fri 01 Sep 06 @ 2:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)