Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Thomann probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

vooral @Ewout,

Ik heb donderdag een Esi U46dj besteld bij Thomann en ze hebben mij een mail gestuurd waarin stond wat ik had besteld en hoe en naar waar. En er stond bij dat ze een mail gingen sturen als ze het hadden verzonden. Het is nu zaterdag en ik heb die mail nog steeds niet gehad. En op de site stonden 3 groene streepjes dat wil zeggen dat ze in stock zijn. Dit is mijn eerste bestelling bij thomann dus ik weet totaal niet wanneer ik dit mag verwachten.
Ewout ik hoop dat jij hier een verklaring voor hebt want jij hebt veel ervaring met Thomann. Als ik maandag geen mail krijg ga ik het bedrijf bellen.

een bezorgde Solarius
 

Posted Sat 26 Aug 06 @ 7:06 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik weet dat ook niet. Ik heb ook een vraag voor Ewout, weet jij hoe het komt dat je bij Thomann geen rodec dingen kan bestellen?

greetz
djpuurs
 

Posted Sun 27 Aug 06 @ 11:43 am
Zo ik kom net mijn bed uit rollen en over een paar uurtjes weer op pad, maar ik probeer jullie toch nog ff te helpen.
Mijn ervaring is dat ze zeggen dat ze een e-mail struren als de spullen afgestuurd worden, maar dat niet doen.
Daarnaast versturen ze echt heel veel apperatuur, dus ook als iets op voorraad is kan het een aantal dagen duren. Ik zou even tot dinsdag of woensdag wachten, als je dan nog niets gehoord hebt, kan je ze zelf even een e-mail sturen. zij geven dan aan wat ongeveer de verwachting is. Vermeld hierbij wel je klant nummer en je order nummer. Als je niet zo goed bent in Duits, kan je het beste in het Engels mailen.
Ewout
 

Posted Sun 27 Aug 06 @ 1:21 pm
bedankt voor je antwoord Ewout,

Ja we zullen zien hé, mijn pa zegt dat je ook moet rekenen op de werkdagen en niet op de weekends. Dus ik verwacht hem ook zo wel maandag of dinsdag of woensdag.
Zoveel haast heb ik nu ook weer niet.

Solarius
 

Posted Sun 27 Aug 06 @ 3:14 pm
ik heb hem aangekregen, ik heb de drivers (ja de nieuwste) geinstalleerd, en wat nu?
Ik weet niet hoe de instellingen moeten voor virtualdj?
Kan iemand mij dat uitleggen.
 

Posted Mon 28 Aug 06 @ 1:51 pm
Oke alles werkt ik kan alles goed besturen, het enige probleem is dat achter de muziek nogal een luide piep zit, weet iemand hoe je die pieptoon moet wegwerken?
 

Posted Mon 28 Aug 06 @ 2:41 pm
Gebruik je tijdcode cds? Zo ja dien je in de configuratie van je geluidskaart de input uit te schakelen dmv de "mute" vink boxjes.
Ewout
 

Posted Mon 28 Aug 06 @ 6:02 pm
ja het is al in orde, had het al gezien ;-)
bedankt voor de hulp hé :-)
Thomann is goed, daar ga ik zeker nog dingen kopen.

Solarius
 

Posted Mon 28 Aug 06 @ 6:50 pm
@djPuurs,
bij Thomann verkopen ze niet alle merken, maar ook niet alles staat op de website. Laatst wilde ik ook wat bestellen, maar dat hadden ze niet, volgens de website. Ik heb ze een mailtje gestuurd. Zo stuurden snel terug, met daarbij het product nummer en de prijs.
Dus om het zeker te weten of ze ook Rodec verkopen: Stuur even een mailtje.
Ewout
 

Posted Mon 28 Aug 06 @ 8:54 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
@ Ewout: Nu blijkt dat mijn pa bij zijn bedrijf de metalen platen voor Rodec, waar de knopjes enzo inkomen, en zij krijgen soms ook volledige mengpanelen dusja, hehe! :)
 

Posted Tue 29 Aug 06 @ 1:18 pm
@vgfuture, ik heb je post verwijderd, geheel off topic.

@djpuurs, als ze er nog een paar over hebben, houd ik mij aanbevolen ;-) Deze mixers zijn al jaren erg goed. Ik gebruik nu zelf een Dateq gpm8 (heb er 2). Jammer dat je beide steeds minder ziet doordat "alle" djs een pioneer djm600 willen. Ik heb een pio 500, maar het heeft niet mijn voorkeur.
Ewout
 

Posted Tue 29 Aug 06 @ 6:44 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Hehe, zo heb ik gisteren die Rodec Scratchbox eens uitgetest, het was de eerste keer dat ik hem gebruikte. Héél degelijk, maar aangezien ik weinig echt scratch heb ik het niet nodig.
 

Posted Wed 30 Aug 06 @ 11:40 am
ja die zijn allemaal degelijk die van rodec. Als ik ooit een rodec koop is het die Mixbox mk 2, ik vind 2 kanaals mixer het beste om mee te werken, die groote zijn gewoon te groot :D.

Solarius
 

Posted Wed 30 Aug 06 @ 6:33 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Hehe, in een club is een grotere wel wat beter vind ik, maar voor thuisgebruik is 2 kanalen wel genoeg.

Greetz
djpuurs
 

Posted Wed 30 Aug 06 @ 8:14 pm


(Old topics and forums are automatically closed)