Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ kopen door Wire Transfer - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hoi,
Graag had ik Virtual DJ gekocht. Alleen omdat we geen credit card hebben, en papa geen account bij paypal wou aanmaken, moest het via Wire Transfer. Nu is mjin vraag: wat is dat juist? Is het vertrouwbaar/veilig? En wat is de procedure?

Alvast bedankt.
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 11:27 am
Ik heb er geen ervaring mee. Het ziet er wel betrouwbaar uit, je kunt het via e-bay en vele andere sites gebruiken. Het lijkt op het overmaken van geld via de bank: Je geeft opdracht om bedrag x van rekening 1 naar rekening 2 over te maken.

Kijk hier voor meer info

Ewout
ps, google en wikipedia zijn je vrienden, even intikken en je komt een boel te weten ;-)
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 6:21 pm
Bedankt Superstom.

Alleen mijn ouders vertrouwen het niet:S :'(
Ze willen dat het via een "gewone" overschrijving gaat, zonder die "moeilijke" procedures. Is er absoluut geen andere mogelijkheid, of moet ik contact opnemen met Atomix?

Alvast bedankt
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 8:26 pm
Even contact opnemen met e-service, wel in het engels. Als dit niet lukt laat het dan even weten. Dan kan ik misschien wel wat voor je regelen.
Ewout
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 9:48 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik heb er ervaring mee op Ebay en het is perfect veilig. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Maar als je ouders van niets weten ;), neem je beter eens contact op met Atomix zoals Ewout zei.

djpuurs

Ps: Ewout google en wikipedia zijn dat dan denkbeeldige vrienden ;) ;).
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 2:44 pm
Meer virtuele vrienden denk ik ;-)
Ewout
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 7:28 pm
Hoi, hier ben ik weer=)
Ik heb contact opgenomen;)
Dit is het bericht dat ik heb verzonden:
"Date: Fri 18 Aug 06 @ 09:43:34
Customer: van erum
Message:
Hi,
First of all: sorry for my bad english.
I want to buy Virtual DJ before V4 comes out. But my parents haven't a credit card, and they did'nt trust PayPal nor the Wire Transfer:S
They want to transfer the money to VDJ by a bank.
Is this possible??
Thanks in advance.
"
Als antwoord kreeg ik dit:
"Date: Fri 18 Aug 06 @ 20:44:07
Teamer: mp3jrick
Message:
You will be able to pay by credit card (online or by phone), by check, by wire transfer or with paypal.


Just follow the prompts starting with"buy" at the top of this page.

Thank you
"
Volgens mij begreep hij me niet goed:S
Of ik stelde mijn vraag verkeerd...
Iemand enig idee of nog een oplossing??

Alvast bedankt
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 9:58 pm
Je stelde de vraag goed. mp3jrick stuurt de mogelijkheden terug. Schijnbaar is het anders niet mogelijk.
Heb je niet een kennis (Opa, broer, buurman of een oom) met een credit card. Dit is de eenvoudigste betaal oplossing.
Ewout
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 10:24 pm
Bedankt voor de snelle reactie Ewout;)
Voor zover ik weet niet, ik ga morgen kijken als ik iemand kan vinden.

Bedankt.
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 11:04 pm
Succes, het VDJ team heeft al gemeld dat de prijs omhoog gaat nadat VDJ 4 uitgebracht is. Mocht het niet lukken, laat het dan even weten.
Ewout
 

Posted Sat 19 Aug 06 @ 12:05 am
Oké;)
We gaan seffes naar de bank met al de gegevens die we gekregen hebben toen we de "wire transfer" geprobeerd hebben, ik hoop dat ze daar iets meer weten/het kunnen afhandelen.
Ik laat je iets weten;)
 

Posted Sat 19 Aug 06 @ 9:12 am
...En de bank was gesloten...:'(
Ewout, je zei dat je anders nog wat kon regelen, wat bedoelde je daarmee?:$
 

Posted Sat 19 Aug 06 @ 10:23 am
ik heb wel een credit card ;-) Ik zal even aan het VDJ team vragen of ik nog een licentie kan kopen die ze dan later overzetten op jouw account.
Ewout
 

Posted Sat 19 Aug 06 @ 11:42 am
Oké, fijn dat je dit wilt doen voor me.
Heb je al antwoord? Zeg maar hoeveel het kost, dan maak ik het geld over;)

(P.S.: komt VDJ4 maandag al uit, of een van de andere dagen van de Expo?)
 

Posted Sun 20 Aug 06 @ 11:50 am
De vraag was nog in behandeling. Ik denk dat VDJ uitkomt in de nacht van zondag op maandag, maar dit is een gok van mijzelf.
Ewout
 

Posted Sun 20 Aug 06 @ 5:40 pm
het was dus niet de nacht van zaterdag op zondag. jammer, wel spannend
 

Posted Mon 21 Aug 06 @ 2:08 pm
Nee:S
Maar ik zie het als een voordeel: zo is de prijs nog niet naar boven gegaan:)

Ik gok dat hij dezenacht uit gaat komen. Vandaag werd alles opgezet op de expo, en morgen mag het publiek binnen(als ik het goed heb).
 

Posted Mon 21 Aug 06 @ 9:58 pm
amarolHome userMember since 2005
erwout,

ik heb een dj console met de versie 1.08 erop oud hé ;)

maar ben eigenlijk aan het wachten totdat de vdj4 uitkomt

normaal gezien zou dit toch geen probleem mogen opleveren om de oude software te vervangen hé??

zodat ik eindelijk eens een nieuwe versie heb.

groetjes

nico
 

Posted Mon 21 Aug 06 @ 10:40 pm
@van erum, maandag is de opbouw, dinsdag is de eerste dag voor het publiek. Ik denk dat de introductie met een behoorlijke show gepaard gaat (Samen met Numark). VDJ zal dan waarschijnlijk dinsdag of woensdag nacht uitkomen, weer een gok, de vorige keer had ik het ook fout ;-)

@Amarol, de djconsole mk1 wordt in vdj4 ondersteund. Je dient eerst je database files van VDJ te backuppen (voor het geval dat en dat dien je toch al regelmatig te doen ;-)). daarna kan je de nieuwe versie eroverheen installeren. Ik raad je niet aan te wachten, want het VDJ team heeft reeds aangekondigd dat de prijs nadat VDJ gereleased is omhoog gaat. Je kan dus wat geld besparen. Zeker van 1.08 naar 4.0 is een enorme stap voorwaarts.
Ewout
 

Posted Mon 21 Aug 06 @ 11:57 pm
Het geld is zonet overgemaakt via Wire Transfer.;)
Toch nog bedankt Ewout!!!

Nu wachten op de mail met mijn serienummer...
 

Posted Thu 24 Aug 06 @ 11:58 am
43%