Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ kopen door Wire Transfer - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hoi,
Graag had ik Virtual DJ gekocht. Alleen omdat we geen credit card hebben, en papa geen account bij paypal wou aanmaken, moest het via Wire Transfer. Nu is mjin vraag: wat is dat juist? Is het vertrouwbaar/veilig? En wat is de procedure?

Alvast bedankt.
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 11:27 am
Ik heb er geen ervaring mee. Het ziet er wel betrouwbaar uit, je kunt het via e-bay en vele andere sites gebruiken. Het lijkt op het overmaken van geld via de bank: Je geeft opdracht om bedrag x van rekening 1 naar rekening 2 over te maken.

Kijk hier voor meer info

Ewout
ps, google en wikipedia zijn je vrienden, even intikken en je komt een boel te weten ;-)
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 6:21 pm
Bedankt Superstom.

Alleen mijn ouders vertrouwen het niet:S :'(
Ze willen dat het via een "gewone" overschrijving gaat, zonder die "moeilijke" procedures. Is er absoluut geen andere mogelijkheid, of moet ik contact opnemen met Atomix?

Alvast bedankt
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 8:26 pm
Even contact opnemen met e-service, wel in het engels. Als dit niet lukt laat het dan even weten. Dan kan ik misschien wel wat voor je regelen.
Ewout
 

Posted Thu 17 Aug 06 @ 9:48 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik heb er ervaring mee op Ebay en het is perfect veilig. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Maar als je ouders van niets weten ;), neem je beter eens contact op met Atomix zoals Ewout zei.

djpuurs

Ps: Ewout google en wikipedia zijn dat dan denkbeeldige vrienden ;) ;).
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 2:44 pm
Meer virtuele vrienden denk ik ;-)
Ewout
 

Posted Fri 18 Aug 06 @ 7:28 pm
Hoi, hier ben ik weer=)
Ik heb contact opgenomen;)
Dit is het bericht dat ik heb verzonden:
"Date: Fri 18 Aug 06 @ 09:43:34
Customer: van erum
Message:
Hi,
First of all: sorry for my bad english.