Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: fout bij opstarten virtual dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

philipoHome userMember since 2006
Nadat ik windows opnieuw heb moeten installeren heb ik geprobeerd mijn mp3 dj console weer te instaleren. Toen ik de software geinstalleerd heb, en virtual dj wil opstarten krijg ik de melding: dat er in virtualdj_djc.exe een fout is opgetreden en moet worden afgesloten.
(de handtekening van de fout: AppName: virtualdj_djc.exe AppVer: 1.0.6.0 ModName: virtualdj_djc.exe
ModVer: 1.0.6.0 Offset: 0003ce01)
Kan iemand mij oplossing voor dit probleem geven?
Zou ik eventueel een update moeten installeren en waar zou ik deze kunnen vinden?
Alvast bedankt.
 

Posted Fri 11 Aug 06 @ 11:59 pm
Als eerste graag je serial van je mp3 control invullen in je profile, dan kan iedereen zien dat je een mp3 control hebt.
Heb je de laatste versie van directX op je pc. Dit moet versie 9c zijn. Heb je ook eerst de drivers van Hercules geinstalleerd? Ik weet van de eerste console dat je eerst alles moest installeren, dan rebooten en dan pas de console aansluiten. Als je dit niet in de beschreven volgorder deed ging het mis.

Het lijkt erop dat Windows de console niet ziet. De dj console versie van VDJ die je gebruikt, werkt alleen met de console aangesloten. Als je deze niet aangesloten hebt, zal VDJ afsluiten, wat hij bij jou ook doet. Kijk dus even je drivers van hercules na. Let er ook op dat je de laatste versie van de drivers download en installeert, ipv de drivers van de cd.
Ewout
 

Posted Sat 12 Aug 06 @ 12:35 am
philipoHome userMember since 2006
Waar zou ik deze serial kunnen vinden? Staat deze op de controller zelf of op de doos. Ik had al een code die op de controller stond geprobeerd in te vullen maar dat werkte niet.
En waar kan ik deze laatste versie drivers downloaden, want op de site kon alleen iets vinden voor versie 3 en hoger.
Alvast bedankt!
 

Posted Sat 12 Aug 06 @ 10:24 am
de code staat op het hoesje waar de cd in zit.
 

Posted Sat 12 Aug 06 @ 12:04 pm
philipoHome userMember since 2006
Het hoesje is een blank hoesje, waar helemaal niks op staat. Ik heb al een emailtje naar Hercules gestuurd, of ze mijn code weten. Ik sta bij hun geregistreerd, want ik heb al eerder contact gehad met hun.
Ik heb het idee dat het een software probleem is, want op de laptop doet de console het wel gewoon. Alleen op deze computer wil hij het programma niet starten, terwijl de lampjes wel even gaan branden in de console dus hij maakt wel contact.
 

Posted Sat 12 Aug 06 @ 12:55 pm
philipoHome userMember since 2006
Het stomme is dat NewDJ 2003 wel gewoon werkt met de console, hij pakt alleen virtual dj niet. Ik zie het opstartschermpje wel maar dan geeft ie een foutmelding.
 

Posted Sat 12 Aug 06 @ 4:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)