Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoofdtelefoonprobleempje

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een probleempje met mn hoofdtelefoon , ik kan hem niet gebruiken. iemand enig idee wat ik moet doen?
 

Posted Thu 10 Aug 06 @ 5:12 pm
hoe bedoel je? Graag een beetje meer uitleg en dan helpen we je met alle plezier
 

Posted Thu 10 Aug 06 @ 5:58 pm
Heb je een mk2 of een mp3 control?

Als je een vraag stelt graag zoveel mogelijk informatie meezenden. Hierdoor kan een probleem sneller opgelost worden.
Ewout
 

Posted Thu 10 Aug 06 @ 6:07 pm
ik heb een mp3 control.
Ja weet je , ik dacht dat er een aansluiting zou zitten aan de console zelf maar dat is zo niet.
Als ik de hoofdtelefoon aansluit op de aansluiting van mijn laptop dan is het gewoon de muziek die je hoort en niet wat je moet beluisteren voor de volgende plaat. ik denk dat ik iets moet instellen bij de instellingen maar ik weet niet wat.
 

Posted Fri 11 Aug 06 @ 4:49 pm
je moet een 5.1 geluidskaart hebben, dan moet da normaal gaan dan moet ge bij u instellingen bij soundcards da aanvinken
 

Posted Fri 11 Aug 06 @ 6:59 pm
Klopt je hebt een 5.1 of betere geluidskaart nodig. Volgens mij heeft creative een die je via usb kunt aansluiten. Een wat professionelere geluidskaart op usb is de Esi u46dj, dit is de kaart die door het VDJ team aanbevolen wordt.
Als je zo'n kaart hebt, sluit je de front uitgang aan op de versterker waar je boxen op aangesloten staan. De rear uitgang sluit je aan op een versterker waar je je hoofdtelefoon op aansluit.
Hou er dus rekening mee dat je voor je hoofdtelefoon ook een versterker nodig hebt. Het signaal uit de geluidskaart is te zwak om een hoofdtelefoon te gebruiken.
Hou er ook rekening mee dat je het voorbeluister knopje op de DJ console ingedrukt moet houden zolang je voorbeluisterd. Dit is in de full version niet nodig.
Ewout
 

Posted Fri 11 Aug 06 @ 11:20 pm


(Old topics and forums are automatically closed)