Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djpuursPRO InfinityMember since 2006
Van welk merk zijn die DAC3-controllers die je ziet staan op de hardware pagina? Greetz
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 12:41 pm
De dac3 controller wordt genmaakt door Visiosonic Pcdj.
Probeer Google eens, je kunt er veel mee vinden. Als je dac3 in google had ingetikt had je binnen 0.1 seconde hetzelfde antwoord gehad.
Ewout
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 6:07 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik had het ingetikt, maar ik kreeg niet de site die jij daar vermeld, tog bedankt.

Ik beschik nu over twee draaitafels, een mixer en de Mk2. Is het dan nuttig om nog zo'n controller te kopen (dac3 of xp10)???Greetz
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 6:45 pm
ik heb vorige week de dac-3 gekocht. Ben er zeer tevreden over. ook heb ik 2 draaitafels, maar deze gebruik ik meestal om nog gewone vinyl te draaien die nog niet op pc staat. de dac 3 is handig omdat je ook van hieruit effecten en loops , etc kan gebruiken. en vanaf de draaitafel kan dit niet en ben je nog steeds veplicht om je pc te gebruiken. Het is natuurlijk waar je voorkeur heen gaat. liever tabletop: xp10, of liever rackmount 19 inch: dac-3.
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 7:12 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ok. Kan je ook je liedjes oproepen via die controller of niet? Heb je foto van jouw installatie met de DAC3?
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 7:15 pm
Of het nuttig is hangt af van wat je wilt. Als je een keer zonder draaitafels wilt draaien, maar met een externe mixer, biedt de Dac3 veel meer mogelijkheden dan de Hercules console. Daarnaast is de Dac3 veel beter van kwaliteit dan de Hercules console, daar betaal je dan echter ook naar.
Hou er rekening mee dat de Dac3 geen geluidskaart ingebouwd heeft. Draai je altijd met timecode denk ik niet dat de dac veel toevoegt.
Ewout

ps, dat van google was een flauwe grap. Het lijkt er wel eens op, dat hier op het Nederlandse forum niemand iets zelf kan vinden of uitzoeken.
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 7:17 pm
@ dj puurs. kijk in mijn blog
die liedjes opvragen niet echt, je kan wel browsen door je files en zo het nummer vinden maar dat vind ik nogal omslachtig. dn tik ik het liever in bij search.
nuttig is ook om de dac-3 mapper te downloaden van boggins want de standaard functies zijn meer gebaseerd op pcdj en kloppen soms niet bij vdj.
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 7:19 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Dus de combinatie mk2, dac3 en draaitafels is niet slecht eigenlijk?

@ Superstorm: Ok hehe, dacht wel dat het een mop was. Ik zou mss beter eerst zelf wat proberen zoeken en dan iets vragen.

@gregory1: ok, kan je dat downloaden op de site van de dac3?
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 7:23 pm
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 7:40 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Hoelang heb je er moeten opwachten? Knappe set-up trouwens!
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 8:01 pm
ben hem zelf in de winkel gaan halen. in terneuzen (520 euro zonder software) dus ik weet niet hoelang de verzending van fracktone duurt.
 

Posted Mon 07 Aug 06 @ 10:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)