Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opgelost

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

camielHome userMember since 2006
bedankt voor zo snel te antwoorden, ik heb het opgelost de ventilator van me pc zat los :s.
Nu heb ik deze voormiddag wat zitte mix en er zijn 2 dingen die nog steeds super irri zijn :

- alles ik men jogwiel naar achtere laat spinnen, gaat hij eerst vooruit en dan een heel klein beetje achteruit :s ( als ik hem naar voor spin dan is alles ok)

- als ik mijn crossfader helemaal naar links doe, toont de software dat hij niet helemaal naar links is. (ook voor rechts, ook voor volume boven en beneden)

gtz
 

Posted Mon 31 Jul 06 @ 5:24 pm
heb dit probleem ook gehad. heb je al eensgekeken of je de laatste nieuwe drivers hebt voor de console? je kunt dit nakijken op de site van hercules
 

Posted Mon 31 Jul 06 @ 5:27 pm
camielHome userMember since 2006
heb daar waar ik mix geen internet verbinding
kan ik ze downloade dan op harde schijf zette meeneme en daar erop zetten

of niet <,,
grtz
 

Posted Mon 31 Jul 06 @ 5:29 pm
geen probleem. gewoon installeren op je harde schijf en dan op cd of memorystick meenemen.
 

Posted Mon 31 Jul 06 @ 5:36 pm
camielHome userMember since 2006
hoe kan ik mijn virtual dj opdata zonder internet verbinding te hebben op de computer waarmee ik mix ??
de fouten zijn niet opgelost met de nieuwe driver
 

Posted Mon 31 Jul 06 @ 6:36 pm
Je kunt de downloads rechts klikken en kiezen voor "opslaan als", daarmee sla je de dowload op op je pc. Deze kan je dan op cd branden of op een usb key of externe harde schijf zetten.
Ewout
 

Posted Mon 31 Jul 06 @ 7:55 pm


(Old topics and forums are automatically closed)