Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: zoek funckie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

een vraagje,
telkens als ik de zoek funckie wil gebruiken moet ik altijd mapje per mapje aanklikken en telkens weer de titel of naam van de zanger intypen,kan je dat niet instellen dat hij de titel laat staan en ik niet mapje per mapje moet aanklikken???

groetjes Bére
 

Posted Fri 28 Jul 06 @ 1:43 pm
Bere,
dat kan, maar dan moet je eerst je harde schijf scannen. De muziek files worden dan in een file geplaatst.
Dit doe je als volgt:
- Open VDJ
- Klik met de rechter knop in de browser aan de linker zijde op "Local database"
- Op de vraag "Do you want VirtualDJ to scan your HD for Mp3 files" kies "Yes"
- Selecteer de drive(s) waar je muziek op staat en klik op "Ok"
- Wacht tot het scannen klaar is

Door nu de op de local database the klikken kan je door al je muziek files heen zoeken.
Ewout
 

Posted Fri 28 Jul 06 @ 11:57 pm
bij deze is het gelukt,hartelijk dank
 

Posted Sat 29 Jul 06 @ 3:11 pm
Graag gedaan.
Ewout
 

Posted Sun 30 Jul 06 @ 2:44 pm
hielkeHome userMember since 2006
hallo,

Elke keer als ik mijn vdj de pc wil laten scannen, dan krijg ik na een tijdje een fout melding en kan die recoveren of afsluiten. met andere woorden, ik kan dus nooit mijn pc scannen....HELP!

alvast bedankt

gr, hielke
 

Posted Wed 16 Aug 06 @ 5:00 pm
Heb je de de optie "analyse BPM on each file" aanstaan? Zo ja zet deze is uit, zo nee lees verder

Heb je al eens geprobeerd om de file "mp3database.txt" in de folder waar VDJ staat weg te gooien voordat je ging scannen? Zo nee doe dit is en scan opnieuw, zo ja lees verder.

Dan zit er waarschijnlijk een rotte mp3 file tussen.

Wat je kunt doen is scannen, als het misgaat VDJ afsluiten. Dan browsen naar de folder waar vdj geinstalleerd staat. Daarin de file "mp3database.txt" opzoeken en openen met notepad (=kladblok in nederlandstalige versies van Windows). Helemaal naar het einde. Hier staat waarschijnlijk de laatste file die nog goed gegaan is.
Dan kan je de folder opzoeken en de volgende file in de rij even renamen naar bijvoorbeeld .txt ipv .mp3. Dan opnieuw scannen en kijken of de scan nu verder komt. Als de scan verder gaat weet je dat die file rot is.

Hoe heb je je muziek omgezet? Zit er muziek met drm of itunes tussen?
Ewout
 

Posted Wed 16 Aug 06 @ 6:13 pm


(Old topics and forums are automatically closed)