Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Kan jeg ? Og hvordan tilslutter jeg dette ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

simonswHome userMember since 2006
Hej
Hvordan slutter jeg dette til min pc med Vitual Dj på ?
http://www.aage.dk/default.asp?page=/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=18709

Har et Hercules Mk2 console.

syntes jeg engang så et billede hvor det var illustret på herinde, men kan ikke rigtig finde det..

Nogen der kan hjælpe :)

Og i må da også godt lige sige om det er ok det sæt der, bare sådan til hjemmebrug til at mixe lidt vinyl.
 

Posted Tue 27 Jun 06 @ 8:58 pm
Du kan koble dem inn i line-in på din Hercules mk2 console

Men du må ha full versjonen av VDJ for at det skal virke.

Det virker ikke på den gratis versjonen du har fått med Hercules.
Du kan teste det, det virker med EN platespiller i 5 minutter.. .Sånn at det er mulig teste.

Men om du vil bruke det sånn som du sier, må du ha full versjonen av VDJ :)
 

Posted Wed 28 Jun 06 @ 12:49 am
simonswHome userMember since 2006
Okay mange tak for svaret.. Så tror jeg at jeg invistere i Full version :)

Forresten.. Nogen der ved hvor man kan se det billede med hvordan man tilslutter det ?
 

Posted Wed 28 Jun 06 @ 4:29 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
Hej Simon

Vil anbefale dig måske at vælge nogle af numark battle packs direct drive pladespillere i stedet, mener ikke prisen er meget dyrere, men det er altså bedre kvalitet..

Billedet har du måske set under blogs.. prøv at kigge der igen der er en del som har noget med pladespillere og HDJC mk2

DJ TaZ
 

Posted Wed 28 Jun 06 @ 6:05 pm
simonswHome userMember since 2006
 

Posted Wed 28 Jun 06 @ 6:09 pm
simonswHome userMember since 2006
?
 

Posted Thu 29 Jun 06 @ 4:46 pm
simonswHome userMember since 2006
hvis der ikke gør, kan man så bede dem om at sende kabler med så der er alt hvad der skal bruges for at slutte det til ?
 

Posted Thu 29 Jun 06 @ 9:16 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
Hej Simon, glemte at sende min post tidligere idag.

Jeg mener bestemt der følger kabler med til at connecte pladespillere og mixer sammen. Men ring evt. til Disconetto.dk, de er flinke mennesker som gerne hjælper med et svar.

Hvis du kun skal bruge din DJConsole til pladespillerne så er det nok med kablerne i kassen, dog synes jeg personligt det er klart federe at bruge ekstern mixer da det giver en helt anden feeling og control. :-)

Men hvis du skal bruge pladespillerne sammen med timecoded vinyls og ekstern mixer så skal du bruge 2 extra phono

Dvs du connecter pladespillere til dit DJConsoles inputs (2x phono kables) og derefter fra DJConsoles output til en extern mixer( (så fremt du vælger at bruge ekstern mixer).

Dog skal du så tage master fra mixer over til en line-in indgang så du kan hører musikken.

DJ TaZ

Smid mig en priv. besked herinde via systemet så kan du få min MSN hvis der er brug for mere hjælp så skal jeg se hvad jeg kan gøre !
 

Posted Fri 30 Jun 06 @ 12:01 am
simonswHome userMember since 2006
Mange tak for svarende :) Vil ringe til disconetto så og høre dem ad.. Kontakter dig nok igen hvis jeg har brug for hjælp :)

Edit:
Det er de her kabler du mener . ikke ?
http://disconetto.dk/shop/productinfo.asp?id=060030

For har nemlig en dj console, og vil nemlig connecte en extern mixer og pladespillere.
Ligesom det her:
http://www.virtualdj.com/blog/dj_cash/image4.jpg

Der er ikke flere kabler jeg skal bruge udover dem som måske følger med ?'

Edit igen-

Kan sgu ikke lige finde der hvor man kan sende privat beskeder ? :/

 

Posted Fri 30 Jun 06 @ 3:22 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
Hey Simon..

Sorry har været på ferie og ikke lige fået tjekket forum'et... er dog tilbage...

Ved ikke om du har fået det op at køre endnu men det håber jeg da :-D

Der skulle meget gerne være sådan et lille brev-ikon under mit navn i disse post, den trykker du på og så kan du skrive PM... Men jeg ved ikke om det kræver du laver en blog først :-( (men det vil jeg da anbefale dig at lave uanset hvad).

Linket til disconetto giver bare deres forside, men det er bare normale phono kabler du skal bruge :-D

DJ TaZ aka Søren
 

Posted Thu 06 Jul 06 @ 12:05 pm
simonswHome userMember since 2006
Men har fået det op at køre nu. Men nu er problemet bare ( som jeg også har prøvet på at beskrive på engelsk i global form ) at jeg kun kan styre med den ene turntable..
Jeg kan styre både left og right deck i VDJ med left turntable.. Men jeg kan over hovedet ikke få den højre turntable til at styre noget som helst i vdj.
Og jeg vil mene jeg har sluttet det rigtig til.

Kan det evt være noget med nogen indstillinger i min vdj settings ?
 

Posted Thu 06 Jul 06 @ 7:02 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
Hvis jeg ikke husker meget forkert skal du købe Virtual DJ Professional version før du kan benytte begge...

 

Posted Thu 06 Jul 06 @ 7:16 pm
simonswHome userMember since 2006
jeg har nemlig virtual dj pro. forstår det ikke helt.
 

Posted Thu 06 Jul 06 @ 7:40 pm
djtaz_PRO InfinityMember since 2005
tjek lige under contacts på www.djtaz.dk der står en mail adresse du kan skrive til, så kan du få min msn den vej igennem i stedet hvis det er
 

Posted Thu 06 Jul 06 @ 7:48 pm
mckieHome userMember since 2006
หวัดดีทุกคน
ผมชื่อแม็กกี้ ทำยังไงถึงจะดาวโหลดสกินบางอันได้
 

Posted Thu 31 Aug 06 @ 6:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)