Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: HEADPHONES

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heb mijn hoofdtelefoon aangesloten op de rear uitgang, maar kan deze niet configureren in het programma virtual dj 3.3? kan enkel kiezen in de tabel voor de dj control mp3. Bij de rest staat enkel mogelijk bij pro??
Kan iemand mij helpen?
 

Posted Mon 06 Feb 06 @ 1:20 pm
Je kiest in vdj voor de dj control mp3. Dan de hoofdtelefoon in de rear uitgang en op de console de knop met het hoofdtelefoontje ingedrukt houden. Dit zou moeten werken, volgens een paar anderen hier op het forum.
Ewout
 

Posted Tue 07 Feb 06 @ 8:05 pm
Hey,

ik heb de Control MP3, en heb bij de settings gekozen voor de 4.1 functie.
De MP3 werkt zowieso in versie 3.2 en 3.3, dus dan kan je ook gewoon andere opties kiezen!

Dirk
 

Posted Wed 08 Feb 06 @ 9:59 am
djbennyHome userMember since 2005
normaal met de VDJ C 3.3 kan je niet Voor beluisteren maar als e een Souwnd card heb met 5 steker inputs dan kan het Wel

als je een beetje Speelt met je souwnd Card :D

maar Vergeet niet als je live gaat draaien op de radio dan heb je kans dat De muziek Toch hoorbaar is
 

Posted Wed 08 Feb 06 @ 1:18 pm
ik heb zelf de mp3 versie met een 4.1 geluidskaart, ik heb nog niet upgegrade naar 3.3 versie maar alles werkt nu perfect voorbeluisteren etc lukt gewoon probleemloos, maar hoe kan het dan dat als je live op gaat nemen dat mensen dan hore wat je aan het voorbeluisteren bent?
 

Posted Mon 27 Feb 06 @ 12:39 pm


(Old topics and forums are automatically closed)