Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Het grote' welke stijlen mixxen jullie?' topic - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Misschien een leuk id om een beetje te kijken wie allemaal welke muziek mixxxed? en misschien ook een id om ergens mixxes up te loaden om te laten horen?

zelf mix ik voornamelijk darkcore, hardcore en industrial. zijn dr hier meer mensen die deze stijlen mixxen? ben namelijk wel benieuwd wat de meest voorkomende stijlen zijn van de mensen hier...
 

Posted Wed 25 Jan 06 @ 5:10 pm
club, groove
 

Posted Wed 25 Jan 06 @ 5:24 pm
Hardcore, Darkcore en voornamelijk Speedcore.
 

Posted Wed 25 Jan 06 @ 8:41 pm
Ik draai allround. Verschillende soorten feesten, van schoolfeesten (top40, R&B, Reggaeton, Dance, trance), Bruiloften (je wil echt niet weten wat voor verzoekjes je krijgt..), Danceclassics (Jaren 70, 80 disco) tot House feesten (voornamelijk funky disco house en deep house).
Daarnaast zijn de laatste tijd de jaren 90 feesten ook best populair.
Ewout
 

Posted Wed 25 Jan 06 @ 8:42 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Ik heb eigenlijk 2 Projekten

Ollround projekt:ambiance (cd), r & b & Hip hop(zeer uitgebreid vinyl collectie & cd) jaren 60, 70, 80 (cd), disco (cd), new wave (cd), rock (cd ), pop (cd), reaggue (cd),

Dans projekt: house (vinyl & cd), electro (vinyl & cd), trance (cd), retro (cd), latin house (vinyl), progressive (vinyl & cd), techno classics (cd), groove (vinyl) enz...

Belangrijke cd verzamelaars voor mij persoonlijk(Belgie): De Maxx, Solid Sounds, Switch, Serious Beats, 10 day's of Techno,Studio 54, Foute cd, Hitclub,

Winkels waar ik mijn muziek koop; Cd & cd singels : Freerecord shop & Extrazone, 2 de hands Replay.
Vinyl : Midtown records, De Dj's, Music Man, Dr Beat
Zo als je ziet ik koop alles officeel en dit wotrd nu stilletjes aan omgezet naar Mp3 voor te kunnen mixen met Virtual Dj


 

Posted Thu 26 Jan 06 @ 8:40 am
dance & electronique
(is grote verzamelgroep van bv: ook techno, trance , shiny uplifting trance, hardcore,.... noem maar op :d)
 

Posted Sat 28 Jan 06 @ 9:00 pm
DJ Dusno, hoe kan je je mixen uplouden op het internet zoals je voorstelt?
 

Posted Sat 28 Jan 06 @ 9:02 pm
ik mix alles zo lang het goed een goed liedje word :D
maar voornamelijk hardcore van dht en neophyte
 

Posted Sun 29 Jan 06 @ 1:16 pm
 

Posted Thu 02 Feb 06 @ 2:28 pm
Trance! en veel electro tegenwoordig...
 

Posted Sat 04 Feb 06 @ 4:02 pm
airbassPRO InfinityMember since 2005
R&B en hip hop voornamelijk , al is dat met vdj vaak moeilijker dan met cd (cdj1000); maar het blijft leuk vooral omdat je je eigen "breaks" kunt maken.


groeten
 

Posted Wed 08 Feb 06 @ 5:44 pm
DannekeHome userMember since 2005
Vooral Trance, Groove en House. Zijn geweldige tracks en fijn om te mixen.
 

Posted Mon 20 Feb 06 @ 11:03 pm
DJ Dusno, heb eindelijk tijd gehad om je mix te beluisteren ( heb het nogal druk :p )
en mijn mening over je mix is: + goed gemixt
+ goeie muziek keuze
- soms een beetje aan de lange kant

Ik zou dus zeggen: keep it going!! :)

Nog veel mix plezier!!

Dj IbiziX
 

Posted Sun 26 Feb 06 @ 4:21 pm
ok ok lache ik zal van de weeek ff een nieuwe mix uploade die ik zelf beter vind... maar late jullie ook is wat hore!
 

Posted Mon 27 Feb 06 @ 11:59 am
ok, zal er mij ook eens mee bezighouden
welke stijl moet ik mixen? hardcore zoals jij?
of maakt het niet uit.
 

Posted Mon 27 Feb 06 @ 12:31 pm
maakt niet uit man gewoon de stijl die jij zelf het beste kan mixxen, ben benieuwd ik zal zo even mijn nieuwe mix online zetten
 

Posted Mon 27 Feb 06 @ 1:17 pm
kan iemand mij helpen ik mix veel met hardcore maar wat is nu het probleem
als de bpm te hoog wordt zoo als 170bpm dan pakt i daar de helft van of zoo dus voorbeeld 89
 

Posted Tue 28 Feb 06 @ 6:42 pm
ik heb al geantwoord in de andere topic
 

Posted Tue 28 Feb 06 @ 8:17 pm
vind jij 170 bpm hoog? ik mix bijna al mijn hardcore op 170 - 175 bpm
 

Posted Thu 02 Mar 06 @ 2:43 pm
is te zien als je je BPM verhoogt tot op 170 - 175 BPM dan heb je dat probleem maar als hij standaard bij 170 BPM ofzo is dan heb je dat probleem niet.
maar mijn hardcore muziek is altijd maar 89 BPM ofzo
waarschijnlijk door de stukken waar de brake in zit.
 

Posted Fri 03 Mar 06 @ 11:07 am
69%