Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon Dj Control. - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

7897Home userMember since 2005
Hoi Hoi.

Ik heb wat rondgesnuffeld bij downloads en heb gezien dat je een microfoon plugin kan instaleren. Dat heb ik gedaan en heb nu mijn microfoon aan gesloten op me Dj Control MP3 en werkt prima. Nu wil ik mijn koptelefoon ( Nieuwste Sony ) erop, kan dat ook met z'on download? Zo ja waar? Ik heb er al één gezien maar die is alleen voor pro. Kan iemand mij helpen?


Groetjes
 

Posted Sun 15 Jan 06 @ 7:09 pm
Hoofdtelefoon aansluiten. Dan een nummer in een van de decks laden. Nummer starten. Knopje voor hoofdtelefoon op de dj console bij het deck ingedrukt houden.
Ewout
 

Posted Sun 15 Jan 06 @ 7:41 pm
7897Home userMember since 2005
Kan het kloppen dan het dat niet doet bij de DJ Control MP3? Die heb ik en pakt hem niet...
Iemand zelfde probleem ? [Edit] Als ik de koptelefoon in de koptelefoon uitgang in de computer stop gaan de boxen uit...
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 6:13 pm
Ik heb een aantal posts gelezen van mensen waarbij het wel werkte.
Je moet niet je koptelefoon in de koptelefoon uitgang van je speakerset stoppen, dan gaan inderdaad de boxen uit. Je dient je speakers aan te sluiten op de front uitgang van je geluidskaart, je hoofdtelefoon op de rear uitgang van je geluidskaart.
Je dient hiervoor wel een 5.1 of 7.1 geluidskaart te hebben.
Ewout
 

Posted Mon 16 Jan 06 @ 6:56 pm
7897Home userMember since 2005
Waar vind ik die front en rear uitgangen ? Gewoon achter in de computer...?


Bedankt nog voor je post
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 4:29 pm
Dat zijn de uitgangen van je geluidskaart, meestal een hoofdtelefoon plugje. Er is een groene, bruine en gele, als ik het me goed herinner. Kijk even in de manual van je pc
Ewout
 

Posted Tue 17 Jan 06 @ 7:23 pm
allekeHome userMember since 2007
hoii alemaal ik hb net ook zo'n dj control mp3 gekocht maar ik zit met een probleem de controle werkt perfect

maar ik wil der een koptelefoon op aansluite

mijn geluidskaart is standaart vast aan mijn moederbord ik hb 3uitgangen een groene,blauwe en een rooie
op de groene staan mijn boxen op de blauwe de koptelefoon en op de rooie de micro maar hij werkt niet als ik op dat knopje druk van het koptelefoontje op de control

help me aub voeg me toe ofzo juve_boy_10@hotmail.com

grtzz alessandro
 

Posted Thu 23 Aug 07 @ 5:47 pm
Je hebt een 4.1 geluidskaart of meer nodig ;)

Die zijn helemaal niet duur, ik had de mijne voor 45€ ;)
 

Posted Thu 23 Aug 07 @ 8:26 pm
allekeHome userMember since 2007
ja maar zoveel heb ik op het moment niet gaat het niet anders ???? met de uitgangen die ik nu hb ??
 

Posted Thu 23 Aug 07 @ 9:16 pm
alleke,
waarschijnlijk kan het niet anders, want volgens mij heb je een standaard stereo geluidskaart met maar 1 stereo uitgang er op. Wil je voorbeluisteren heb je minimaal een 4.1 geluidskaart (met 2 stereo uitgangen en 1 mono subwoofer uitgang) nodig.
Deze geluidskaarten (meestal 5.1) worden de laatste jaren standaard ingebouwd in pc's. Ik ben dan ook bang dat je reeds een oude pc hebt, waarmee het mixen met vdj waarschijnlijk niet zo lekker zal gaan.
Ewout
 

Posted Thu 23 Aug 07 @ 9:24 pm
allekeHome userMember since 2007
men pc is niet oud :d ik hb der gwn nog nooit een geluids kaart op gezet omdat ik aleen men boxe aleen gebruikte =d

maar nu eergistere hb ik de dj control mp3 gekocht en ik heb de hoofdtelefoons nodig =d maar ik zal dan binnekort de computer winkel binnen springen en een nieuwe geluidskaart kopen dus een 4.1 is goed genoeg ? of een 5.1
 

Posted Thu 23 Aug 07 @ 9:55 pm
4.1 volstaat, bij 5.1 heb je gewoon een uitgang meer ;)
 

Posted Fri 24 Aug 07 @ 1:12 pm
Weet er iemand hoe da ge da moet regele as ge een koptelefoon hebt me usb aansluiting ?
Groetjes
 

Posted Sat 25 Aug 07 @ 4:15 pm
@alleke, ik zag al een trust 5.1 geluidskaart voor 12 euro

@roeland, Dan heb je 2 geluidskaarten (1 interne kaart + de usb hoofdtelefoon). Te eerste is dit niet aan te raden, omdat beide kaarten vrijwel altijd latency verschillen hebben. Daarnaast ondersteund de Hercules dj console versie geen 2 geluidskaarten.
Ewout
 

Posted Sun 26 Aug 07 @ 11:25 pm
zit er in hercules dj control mp3 al een geluidskaart???
hopelijk helpt iemand me
groetjes niekhercule
 

Posted Mon 21 Sep 09 @ 9:42 am
hoi hoi
hoe duur is een USB 5.1 3D SOUND CONTROLLER ???
neem antwoord graag in ontvangst.
groetjes Niekhercule
 

Posted Mon 21 Sep 09 @ 10:02 am
niekhercule wrote :
zit er in hercules dj control mp3 al een geluidskaart???
hopelijk helpt iemand me
groetjes niekhercule


néé is enkel een controller
 

Posted Mon 21 Sep 09 @ 11:02 am
niekhercule wrote :
hoi hoi
hoe duur is een USB 5.1 3D SOUND CONTROLLER ???
neem antwoord graag in ontvangst.
groetjes Niekhercule


10 euro op ebay :)
 

Posted Mon 21 Sep 09 @ 11:03 am
ik heb ook die console gekocht en heb zeker een goed genoege geluidskaart maar als ik in virtual dj ga en ik druk op config soundcart staat er only in pro version en ik heb virtual dj geinstaleerd van de cd rom die je bij de console krijgt normaal is dat toch pro versie ?
 

Posted Mon 28 Sep 09 @ 11:54 am
Dat is de limited version. Je koopt de controller, niet de software.
 

Posted Tue 29 Sep 09 @ 1:13 pm
38%