Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ C 3.3 update Help

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

djbennyHome userMember since 2005
ik heb mijn PC Over nieuw Gedaan en nu Zeg de VDJ site dat ik de 3.3 niet meer kan downloaden kan mij meschien imand een link gaven

of als iemand hem nog op de PC heef staan Mij ff toevoegen op msn
djbenny@home.nl


Groetjes DJBenny
 

Posted Fri 13 Jan 06 @ 11:10 am
 

Posted Fri 13 Jan 06 @ 11:16 am
djbennyHome userMember since 2005
ik heb nog nooit Zoon Shit Site Gezien op het web

Sorry hoor
maar als ik VDJ koop moet ik op Semins servis VerW8ten

ooh BTW paulheu Voeg me FF toe op msn als je Wilt
 

Posted Fri 13 Jan 06 @ 11:33 am
Misschien moet je even diep ademhalen en dan normaal reageren..

Dat je geen backup maakt en vervolgens in de problemen komt is je eigen schuld. Even een berichtje aan e-service via het bovenstaand email adres en ze zorgen ervoor dat je de update nogmaals kunt downloaden.. Prima service dus..
 

Posted Fri 13 Jan 06 @ 5:22 pm
Ja en meestal in een paar uurtjes geregeld. Vaak zelfs in het weekend. Altijd een backup maken van belangrijke bestanden!
Ewout
 

Posted Fri 13 Jan 06 @ 6:21 pm
Mjah, even verder denken kan ook geen kwaad. Regelmatig verschijnt er een illegale versie elsewhere, zo kunnen illegale gebruikers niet direkt gebruik maken van de update, jammer genoeg vaak van korte duur, maar het is om het juist deze mensen wat "lastiger" te maken ;o)

Moet overigens wel aangeven dat het zo langzamerhand in de gebruiksaanwijzing vermeld mag worden dat updates slechts eenmaal te downloaden zijn. Dit voorkomt een hoop teleurstelling voor gebruikers en zal een hoop vragen van het forum houden :o)
 

Posted Wed 18 Jan 06 @ 3:25 am
Ik ben het eerlijk gezegt eens met het feit dat er sneller service moet zijn.

en over het geval met backups maken. Stel je hebt net een nieuwe barebone gekocht zoals Ik dus.

en je moet alles overnieuw installeren. denk niet dat een backup werkt.
en als je bedoeld die updates op een cd te gooien is het helemaal een schandaal. want deze site is er special om die updates te leveren dus verwacht je dat ook.

Ps als jullie denken dat dit vertraagd voor crackers om een update te cracken voor dit prog.

Dan heb je dat dus Mooi FOUT!
damn denk je echt niet dat ze mensen hiervoor inhuren of vrienden hebben die wel de orginele hebben. en dan de update doorgeven.
mensen van tegenwoordig weten echt niet hoe het in de cyberwereld aan toe gaat.

Tip, het gaat hedendaags zo: Als ze iets willen hebben dan krijgen ze dat ook hoe het ook moet. en uiteindelijk krijgen ze het ook.

vind het een rare houding die ze hier hebben met updates uitleveren. maarja dat is mijn mening.
vind het programma echt te gek daar niet van. maar als ik een update 3.3 wil downloaden die ik nog nooit gedownload heb behalve 3.2 en mij uiteindelijk hier op de site verteld word dat ik die al gedownload heb en niet meer kan downloaden vind ik dat eigenlijk best wel vervelend (om het even beleefd te houden).

en dat ik dan nog eens speciaal iemand moet mailen. om een update te vragen, dat is net zoals in de gevangenis vragen of je naar de wc mag (afgeleid van: de greenmile).

kommop tegen crackers en hackers kom je niet tegen op. echt niet.
maak nou een systeem in php waarbij die gebruikers dat zelf kunnen oplossen. dan zou dit een stuk handiger voor ons zijn en voor jullie minder mails openen, (Als jullie dit systeem willen behouden).

Maar naar mijn mening zou je het gewoon moeten vrijgeven. want dit systeem werkt voor jullie misschien wel om het bij te houden. maar kan sneller door het via de site te doen. of helemaal niet dit systeem te gebruiken en alles op een pagina te zetten.

Dit is geen Flame ofzo op virtual dj maar een mening over het systeem dat gebruikt word.

Voor de rest geen Problemen met het programma.

Dank u!





 

Posted Wed 25 Jan 06 @ 5:13 pm
Leuk betoog. het niet altijd beschikbaar zijn van de links heeft inderdaad te maken met mensen die minder legaal VDJ willen hebben. Het is echter wel anders dan je beschrijft.

De VDJ file die je download is een gemarkeerde versie. Deze versie werkt alleen met jouw serie nummer. Dit betekent dat iedere VDJ gebruiker een eigen download heeft. Als jij dus je versie verspreid, kan de oorsprong altijd terug gevonden worden. Als ze erachter komen dat jouw versie uitgelekt is wordt je account gelocked en krijg je geen updates meer.

Stel dat VDJ een honderd duizend gebruikers heeft, dan zouden ze dus 100.000 keer het bestand op hun server moeten hebben staan. Dit zou wat te gek worden. Nu kun je dus aanvragen of zij een nieuwe file voor jou aan kunnen maken, die je dan kan downloaden. Zoals ik reeds eerder schreef duurt dit meestal een dag, soms 2.

Daarnaast vind ik dat je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen spullen en dus ook data. Je internet provider bewaard je mail ook niet nadat het op je pc bezorgd is. Je hebt bijna altijd een tweede pc of een usb key, waar je je data ook op kunt zetten. Daarnaast kost een lege cd enkele centen...
Ewout
 

Posted Wed 25 Jan 06 @ 8:38 pm
Ok nu heb ik dus laatst een mail gehad dat die 3.3 update dus niet voor vdj c is. en alleen voor pro dus.

Even terug op dat laatste bericht.

over dat met je eigen data beveiligen heb je helemaal gelijk.
maar er kan toch wel een systeem in php gemaakt worden dat de gebruiker zelf dit aan kan zetten. ik bedoel de download staat al op de server maar staat alleen niet aan.

en als jij zegt dat ze een soort code mee hebben dat werkt met je cd key. wat is dan het nut van dit verekte systeem.

ik snap het echt niet. waarom zijn de downloads offline nadat ze 1 keer gedownload zijn door de gebruiker,
als je toch kan achterhalen of er gehackt word of niet achteraf.

Beetje domme redeneering.

Ik bedoel windows haalt zijn updates toch ook niet offline nadat je ze hebt gedownload.
en windows word af en toe ook gehackt.

zie maar als een computer met firewall terwijl je router ook een firewall heeft. dan heeft de firewall op de computer geen nut. die van de router zal altijd sterker dan die van de computer.

Snap je nu ongv wat ik ermee bedoel?

zo nee heb ik later nog wel een voorbeeld.
 

Posted Wed 01 Feb 06 @ 8:51 am
Even goed lezen zal misschien helpen. Al je vragen staan namelijk reeds beantwoord

Als je bij Microsoft een file download is die file voor iedereen gelijk. de VDJ download is verschillend voor iedere gebruiker. Je serie nummer en gebruikersnaam zit in die executable.

Daarnaast heeft VDJ voor deze contructie gekozen en door lid te worden hier op het forum, ben je met de gebruikersovereenkomst accoord gegaan met deze constructie.
In de tijd dat je nu al met dit onderwerp bezig bent had je al ruim 10 cds kunnen branden. Oftewel zonde van de tijd

De update naar 3.3 is ook beschikbaar voor hercules gebruikers:
http://www.virtualdj.com/updatedjc2.html

En zie hier
http://www.virtualdj.com/forums/44941/General_Discussion/Virtual_DJ_hercules_update_now_available____3_3__(for_free).html

Ewout
 

Posted Wed 01 Feb 06 @ 6:34 pm
misschien heb je wel gelijk. maar toch zou het mooi wezen de download direct zelf te kunnen opvragen zonder een ander daarvoor lastig te vallen.

nouja was ff leuk om hier over te praten.

MOD Deze topic maar dicht.

 

Posted Thu 02 Feb 06 @ 10:57 am
ok hou hem nog maar open, want ik heb een probleem met v3.3

nu kan je updaten, maar zegt ie bij mij dat ik hem al gedownload heb. hmmmm moet ik weer mailen!
heb al 1x gemaild is nu al ongv 3 dagen geleden.

nog steeds geen update 3.2 en geen 3.3.

HELP! heb het hard nodig want hij crasht telkens op mjin barebone,
vooral als de stream verbinding weg valt met radio streamen.

 

Posted Thu 02 Feb 06 @ 4:11 pm
hallo,
ik heb sinds kort virtual dj 3.4 maar als ik mijn serial wil registreren dan wordt hij geweigerd en ik moet heel nodig nieuwe samples hebben.

wie kan mij helpen????
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 6:17 pm
Heb je het programma werkelijk gekocht? Of de trial gedownload?
Als je het gekocht hebt, even contact opnemen met e-service.;)
Als je de trial gedownload hebt dan krijg je geen serial, je moet het programma eerst kopen;)

Het kan ook dat je een gekraakte hebt, verwijder die dan, hij zal nooit 100% werken+mijn ondersteuning op het forum heb je niet;)

Veel succes
 

Posted Tue 19 Sep 06 @ 6:33 pm
heb al 2 maal nieuwe download moeten hebben,
was geen probleem, volgende dag was hij beschikbaar.
so why complaining?
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 4:22 am
@gregory,
cd'tje branden van € 0.10 lijkt me handiger en minder werk voor het VDJ team ;-)
Ewout
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 8:58 pm
kweetet is ondertussen al lang gebeurd. (was in het begin)
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 9:35 pm
ok, al doende leert men...
 

Posted Wed 20 Sep 06 @ 10:54 pm
ja ik heb ook hetzelfde probleem en ik zou ook graag die update trug toegestuurd krijge naar tim164@hotmail.com ,zouden jullie mij aub kunne helpe,ik heb dit programma nog maar pas.

op voorrand al bedankt
 

Posted Wed 11 Oct 06 @ 9:48 pm
Timmeke,
graag eerst even lezen. Zoals eerder in deze thread staat beschreven dien je een bericht te sturen naar e-service. Het VDJ team maakt dan de download link weer beschikbaar. Daarnaast is deze download te groot voor je hotmail mailbox
Ewout
 

Posted Wed 11 Oct 06 @ 10:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)