Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geen voorbeluistering op A of B voor MKII

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Guys,

Heb zojuist mijn nieuwe Hercules Dj Console MKII, kan iemand mij zeggen welke settings ik moet zetten of wat ik moet doen om te kunnen voorbeluisteren?

Mijn hoofdtelefoon steekt vooraan in de juiste plug.

Deck A : NIETS
Deck B : NIETS
Mix : Hoor ik wat op dat mioment speelt door boxen
Split : Hoor ik langs de ene kant wat speelt en in het andere oortje NIETS.

Ik heb verschillende topics gelezen hier en kan het precies niet vinden, kan iemand mij helpen? of link zetten met de juiste topic?

bedankt!
 

Posted Wed 07 Dec 05 @ 6:29 pm
test eerst eens of je geluidskaart wel nog werkt met een hoofdtelefoon dat kan namenlijk van de een op de andere moment breken (heb dat ook gehad).
je kunt dit testen door bijvoorbeeld je hoofdtelefoon in het contact van je geluidskaart te stoppen.

Greetz DJ IbiziX
 

Posted Wed 07 Dec 05 @ 8:19 pm
dat werkt, zijn er nog mogelijkheden?
 

Posted Wed 07 Dec 05 @ 9:13 pm
In vdj kies het deck wat je wilt voorafluisteren. Dit kan door in de default skin op de 1 of 2 te klikken. Deze licht groen op. Speel het nummer.
Vergeet niet de volumeknop open te zetten. Als dit niet werkt, controleer dan de instellingen in het configuratie menu, vooral het tabblad "soundcards"
Ewout
 

Posted Wed 07 Dec 05 @ 9:18 pm
kobusHome userMember since 2007
Hallo,

Ik Probleem met voorafluisteren. Ik heb net een Hercules MK2 gekocht. Met de bijgeleverde software werkt de voorafluistering prima. Echter met virtual DJ 4 niet, ik heb hetzelfde probleem zoals hieronder beschreven. Wie heeft voor mij een oplossing?

Groet, Remko.

Eerder is het onderstaande stuk gepost:

Posted Wed 7 Dec 05 @ 18:29:28

Guys,

Heb zojuist mijn nieuwe Hercules Dj Console MKII, kan iemand mij zeggen welke settings ik moet zetten of wat ik moet doen om te kunnen voorbeluisteren?

Mijn hoofdtelefoon steekt vooraan in de juiste plug.

Deck A : NIETS
Deck B : NIETS
Mix : Hoor ik wat op dat mioment speelt door boxen
Split : Hoor ik langs de ene kant wat speelt en in het andere oortje NIETS.

Ik heb verschillende topics gelezen hier en kan het precies niet vinden, kan iemand mij helpen? of link zetten met de juiste topic?

bedankt!
 

Posted Mon 08 Jan 07 @ 9:27 pm
"Echter met virtual DJ 4 niet"

Dan mag ik hopen dat je met de trial aan het spelen bent...

 

Posted Wed 10 Jan 07 @ 2:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)