Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: dåligt forum

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

vad fan är det här, när man öppnar sidan så markerar den att det finns nya inlägg, när man sen ska kolla in läget så är det sensaste inlägget från aug. Finns det ingen som kan sköta forumet på nordic, så är det bättre att lägga ner skiten.
 

Posted Sun 25 Sep 05 @ 10:43 pm
Det är väl så att det inte finns så många användare som använder sig av det nordiska forumet. Osäker på vem du menar "som ska hålla igång forumet", förrutom användarna. Jag tror att dels är det för få användare, och de som finns vänder sig oftast till de andra trådarna..
 

Posted Mon 26 Sep 05 @ 3:38 pm
ja det är väl så tyvärr, men jag är helt övertygad om att det finns många användare av vdj i vårt avlånga land
 

Posted Mon 26 Sep 05 @ 9:06 pm
det er mange Skandinaviske brukere... men saken er den at folk fra norge, sverige og danmark snakker veldig bra engelsk, og deltar derfor på de engelske delene av forumet.

Sånn sett er "nordisk forum" egentlig lite vits ha...
den er her kun for de få tilfeller der en nordisk bruker ikke kan poste engelsk, tenker jeg

:)
 

Posted Mon 26 Sep 05 @ 11:31 pm
mm.. håller med, men det kan vara bra att ha ett forum där man kan diskuttera saker som har en mer lokal (nordisk) anknytning.
 

Posted Tue 27 Sep 05 @ 12:46 pm
sant nok, godt poeng...

ser gjerne at Nordisk forum blir brukt mer jeg :)
 

Posted Tue 27 Sep 05 @ 4:29 pm
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
faktiskt så har jag också märkt att det står att det är mer än 10 nya inläggpå nordiska forumet, men det finns inga...
 

Posted Tue 27 Sep 05 @ 8:08 pm
Kanske ett spöke som försöker locka in folket på forumet :)
 

Posted Wed 28 Sep 05 @ 3:50 pm
dj_cashPRO InfinityMember since 2004
duu, det ligger något i vad du säger... kanske det e min farfars mormor som håller på... aja det kanske e lika bra...
 

Posted Wed 28 Sep 05 @ 8:47 pm


(Old topics and forums are automatically closed)