Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: leuk nieuwe vdj 3.0 die het niet doet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

goapmrHome userMember since 2004
nieuwe vdj trail is onzin want waar je het voor zou kopen namelijk het video gedeelte doet het dus niet
dus ik houd het wel bij mijn console editie. geen goede service van het team. groeten dj Mr.P(sychedelic)
 

Posted Sat 06 Aug 05 @ 10:19 pm
Ik heb afgelopen weekend 3.0 gekocht heb altijd met console editie gewerkt (die erg beperkt is) maar ben zeer te vreden met 3.0 editie. uit ervaring spreek ik dat je met de trail niet alles kan doen zo als met je koptelefoon nr. voor luisteren. Het advies dat ik je kan geven is KOOP 3.0. Een investering van 100 euro, maar dubbel en dwars waard. echt er gaat een dj wereld voor je open. Het is niet eerlijk om te zeggen dat het team geen goede service bieden want waneer je het forum leest, en verder kijkt als je neus lang is, zie je dat iedereen prima geholpen word.

een ZEER te vreden virtual dj gebruiker
 

Posted Mon 08 Aug 05 @ 4:07 pm
Ik denk dat meneer eerder problemen heeft met lezen/instellen. Video werkt prima in de trial..
 

Posted Mon 08 Aug 05 @ 6:41 pm
goapmrHome userMember since 2004
heb het geprobeerd maar wilde bij mij niet lukken. ben verder zeer tevreden over de box. af en toe even de contactpunten schoonmaken en de box is weer top. kijk nog eens naar de trail en laat weten wat het resulaat is vr.gr. pe
 

Posted Tue 09 Aug 05 @ 12:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)