Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Virtual Dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

freppaPRO InfinityMember since 2002
Någon som har testat programmet?

Finns det någon hemsida som man kan kanske kolla lite på det.

 

Posted Wed 06 Aug 03 @ 10:51 am
www.virtualdj.com

- Jim
 

Posted Fri 08 Aug 03 @ 11:12 am
Jorå - jag var med och betatestade och så köpte jag VirtualDJ på lanseringsdagen 1 juli !!!
Det har vart lite barnsjukdomar i början, men nu har dom släppt 1.03 vilket har vart ett lyft... Har använt programmet vid ett flertal spelningar med utmärkt resultat...
Vid första anblick så verkar det vara en kopia av AtomixMP3 med lite annan design, men har man använt det ett tag så märker man en klar skillnad - inte minst på ljudkvalitet och funktioner...
Partisk som jag är måste jag starkt rekommendera programmet - de som köpt AtomixMP3 får rabatt ;) !!!

// drakenberg
 

Posted Sat 09 Aug 03 @ 4:14 pm
freppaPRO InfinityMember since 2002
Hallå Drakenberg!
Jag har nu lyckats få tag på en fullversion genom en kompis på nätet..
Men jag hade stora problem med ljudet och uppladdning av låtarna..
Jag har förstått att det är ram minnet som arbetar med det som spelas och inte proceccorn som med Atomix,stämmer det?
Isåfall så tycker jag att det är konstigt för jag har en gig i ram..
Vi Hörs / Freppa
 

Posted Sun 19 Oct 03 @ 7:23 pm
Freppa,

Vad menar du med "Lyckats få tag på en fullversion genom en kompis på nätet"?


 

Posted Tue 21 Oct 03 @ 4:09 am
freppaPRO InfinityMember since 2002
Det finns "Hackers" överallt på nätet...(Jag är inte en av dom)

Men,men jag har provat på Programet och det funkade inte på min burk och jag är Jättenöjd med Atomix..så jag kommer Absolut inte att byta program om jag inte byter burk.

Om jag då byter Program så kommer jag naturligtvis att Köpa det,så att jag kan ta del av uppdateringar mm..
 

Posted Sun 26 Oct 03 @ 4:21 pm
freppaPRO InfinityMember since 2002
Så Djävla Dåligt med att Atomix Teamet har slutat med Uppgradering på Atomixprogrammet..
Det verkar som att man behöver köpa Vdj..bara för att få Nya och Bra Updateringar..
Man köpte ju faktiskt Programmet för att det just var
"Det Bästa"
Men men det är bara att gräva i fickorna...iofs.så finns det ju Crackade Program ute på nätet ,men det går ju inte att uppdatera på samma sätt!
Tänkte bara framföra mina "Bittra" tankar om Atomix..

/Fredrik F. Sweden
 

Posted Sun 24 Oct 04 @ 10:21 am


(Old topics and forums are automatically closed)