Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wie gebruikt VDJ nou echt op feesten?? - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

waar kan ik die XP-10 eigenlijk kopen
 

Posted Sat 29 May 04 @ 3:56 pm
De XP-10 is nog niet te koop ...
Zodra deze te koop is zal het vermeld worden op de homepage van VDJ.

GnoedeL
 

Posted Sat 29 May 04 @ 3:59 pm
ProtoPRO InfinityMember since 2003
Ik draai met VDJ en DMC-1 op tal van feesten in binnen en buitenland. Kijk op www.djproto.com voor een overzicht.

Proto
 

Posted Mon 31 May 04 @ 9:43 am
Hai iedereen,

Ik gebruik Virtual DJ op kleine feesten, mijn buurman draait ook wel eens in grotere clubs(2200 mensen) maar hij gebruikt musicmaker van musicmatch. Het nadelige van dat programma is dat je bijna alles moet voorbereiden, voordat hij een avond gaat mixen moet hij eerst 2 dagen van tevoren beat-loops maken en dat soort dingen doen.
met Virtual DJ kan je live een performance maken, zoals ik.
Ik heb niet echt op grote feesten gedraaid (max. 100 mensen) maar het blijft leuk...
 

Posted Wed 23 Jun 04 @ 8:08 am
ik heb de specs in mijn profiel staan.
tis een Dell Inspiron 8100
1 Ghz Intel processor
256 MB ram
30 gb intern
 

Posted Wed 23 Jun 04 @ 8:04 pm
DJ Cannonball,
ik had eerst ook 256MB in mijn laptop. Zeker als je langere nummers of nummers met een hoge bitrate draait werd dit een probleem. De processor deed niets, maar het geheugen zat tot aan zijn dak vol. Nu heb ik 768MB en het loopt heel soepel.
Daarnaast stop is voordat ik ga draaien alle overbodige services. Deze VDJ "optimalisatie" staat uitgebreid op het forum beschreven
Daarnaast is je CPU ook aan de onderkant van de specs. Dit zal vooral problemen geven bij loops en effecten.
Tip een nieuwe laptop zou ideaal zijn, mocht dit financieel niet haalbaar zijn dan zou ik wel het memory upgraden naar ten minste 512MB
Ewout
 

Posted Thu 24 Jun 04 @ 10:01 pm
de nieuwe is al besteld,

Acer Travelmate 8000 met alle toeters en bellen er op!
dan kan ik de rest van m'n studio wel verkopen denk ik ;)
 

Posted Mon 26 Jul 04 @ 2:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)