Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Serial

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

maus75PRO InfinityMember since 2003
Hallo dj's, heeft er iemand een serial voor virtual dj bij de dj-console gekregen ?

? laat t ff weet aub.

Groeten aan alle draaiende freakers !!
 

Posted Sat 06 Dec 03 @ 11:50 pm
Volgens mij krijg je geen Serial voor VDJ bij de aankoop van de Hercules DJ Console.

GnoedeL
 

Posted Sun 07 Dec 03 @ 4:11 pm
Gnoedel heeft helemaal gelijk. Bij de DJ console is een soort demo versie bijgeleverd. Het enige verschil met de echte demo versie is dat de demo 20 dagen geldig is, de dj console versie kan je net zolang gebruiken als je wilt.
Je krijgt pas een serial als je de full version aanschaft. Dan kan je ook extra effecten downloaden etc.
Groet Ewout
 

Posted Mon 08 Dec 03 @ 10:58 pm
De console is i.d.d. de trial versie met een paar kleine non-trail functies...
-Geen Tijdslimiet
-Verplicht de DJ console als output

De volle versie is iets meer dan 100 EUR en is zeker de moeite waard om te kopen. Een trial versie cracken heeft geen nut, de full versie is een fysiek andere exe en zal de controller-functie niet ondersteunen.

Ik heb de controller zelf nu een 2 dagen....het geluid is echt kut, maar dat kan aan de software liggen. Ik ga de pro versie kopen ;)

Grtz
 

Posted Wed 10 Dec 03 @ 5:31 pm
Psychic,
ik had ook een behoorlijk slecht geluid vond ik. Wat bleek is dat mijn gain veel te hoog stond. Ik heb de gain nu op -2dB gezet. Nu is het veel beter. Als de gain te hoog staat krijg je namelijk oversturing en de limiter gaat als een gek staan te pompen.
Verder heb ik de console al een keer live gebruikt en de kwaliteit was zeker ok.
Hopelijk is dit voor jou ook de oplossing
Groet Ewout
 

Posted Wed 10 Dec 03 @ 10:16 pm
Bij mij is het geluid ook kut, het klinkt nogal mono allemaal. Af en toe valt de mid-tone zelfs een beetje weg, meestal in de buurt van de 7e beat. Ik heb het vermoeden dat het aan mijn geluiskaart ligt. Daarnaast loopt Virtual DJ zowieso niet zo lekker, ik heb al een paar keer een vastloper gehad terwijl mijn laptop voldoet aan de minimale eisen voor Virtual DJ, 2 ghz met 256 MB. De oude Atomix software loopt wel goed, echter laat het geluid hier ook te wensen over (mono). Iemand bekend met deze problemen?
 

Posted Tue 30 Dec 03 @ 3:29 pm
zelfs als je pc voldoet aan de eisen kun je best andere programma's sluiten want VDJ slorpt ECHT wel veel geheugen op. En wat betreft het geluid: Ik heb een gewone geluidskaart en VDJ klinkt veeeel beter dan Atomix. Als dat niet zo is dan scheelt er ergens iets (en het zal niet aan VDJ liggen volgens mij)

Maar dat is hier niet de topic om over geluid te beginnen
 

Posted Wed 31 Dec 03 @ 12:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)