Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: aanschafvolgorde browser

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik heb een oude macbook met vdj, en daar neemt hij de aanschafdatum mee op in de browserlijst. Dat is makkelijk om de recentste nummers die ik gedownload heb van Itunes te bekijken. Ik heb een nieuwe air gekocht, en heb daardoor ook vdj volledig kunnen updaten, maar ik kan nu de aanschafdatum niet meer kiezen, waardoor alles in willekeurige volgorde staat. Je kan wel voor 'jaar' kiezen, maar dan pakt die de releasedatum van het nummer (bv beatles, 1964) Kijk ik erover? Heel het browsersysteem van de vorige versie van vdj was precies vlotter. Maar waarschijnlijk mis ik iets. Kan u mij daar mee helpen aub?
 

Posted Sat 13 Oct 18 @ 11:19 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Identiek zoals in vdj 7, rechtslklik op de kolomhoofding en zorg dat de Bestandsdatum zichtbaar is.
 

Posted Mon 15 Oct 18 @ 6:02 pm
Adion wrote :
Identiek zoals in vdj 7, rechtslklik op de kolomhoofding en zorg dat de Bestandsdatum zichtbaar is.


heb ik gedaan, maar dan geeft die de datum dat ik iTunes heb ingeladen in vdj.En het uur.... Maar niet op de datum dat ik het nummer heb aangekocht... Dat is mss een instelling bij iTunes?
Maar toch bedankt om te antwoorden. Ook heb ik een probleem als ik een aankoop doe op iTunes, en het in vdj herlaad, dan duurt het zeer lang , voordat het nummer zichtbaar is in vdj. Dat ging bij de vorige versies veel sneller. Mss doe ik iets verkeerd...


 

Posted Fri 19 Oct 18 @ 10:03 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
VirtualDJ weet inderdaad niet wanneer je het nummer hebt aangeschaft, dat weet alleen iTunes zelf. Je kan dus enkel sorteren op de bestandsdatum, wat in principe de datum is wanneer je het nummer gedownload hebt.
 

Posted Fri 19 Oct 18 @ 3:32 pm


(Old topics and forums are automatically closed)