Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecode deel 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Gezien het feit dat niemand reageert op een ander bericht dat ik heb geplaatst (genaamd “timecode”), ben ik verder gaan zoeken om antwoord op die vraag te krijgen.
Ik heb deze nog niet gevonden, maar denk wel iets anders te hebben gevonden.....

Ik gebruik een Pioneer DDJ SX2 controller i.c.m. VDJ 8. Aan die controller kan ik ook mijn Technics SL1200 MK2 draaitafels hangen.
Nou is mijn vraag of ik dan meteen timecode ready ben én “slechts” timecode vinyl hoef aan te schaffen ?
Of moet ik met een separate audio interface werken als een Hercules trim werken (die ik niet bezit)

Wanneer ik de handleiding van mijn controller doorneem meen ik te lezen dat Serato DVS zo werkt, maar werkt dat dan ook met VDJ8 zo ?
 

Posted Sat 20 Jan 18 @ 4:52 pm
Hoi, William,

ik heb net 2 suggesties in je andere topic gezet. Ik kan het topic niet meer terug vinden maar ik meen me te herinneren dat dit al eens eerder is gevraagd. Door de wijze waarop een controller is ontworpen is hij niet geschikt om als doorgang voor je timecode-signaal te werken. Je krijgt dus alleen een hoorbaar timecode-signaal als resultaat.
BTW: deze al gezien? https://www.virtualdj.com/wiki/Timecode%20Requirements.html
 

Posted Sat 20 Jan 18 @ 8:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)