Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: geluidskaart

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.


Ik heb met Virtual DJ steeds problemen met de geluidskaart.

Hij geeft steeds meldingen dat hij de geluidskaart niet kan vinden.

Ik heb al verschillende drivers gedownload.

Soms als ik bij instellingen de geluidskaart handmatig selecteer doet hij het vaak over een verkeerd kanaal.

Bijvoorbeeld deck 1 over kanaal 2 en deck 2 doet het dan niet of alleen via het geluid van de computer.

Als ik na een half uur proberen eindelijk de juiste instellingen heb en alles werkt dan sla ik deze op.

Als de computer opnieuw opgestart wordt begint de ellende weer van voor af aan.

Kan iemand mij helpen om stabiele instellingen te krijgen zodat ik er op kan vertrouwen dat alles op de juiste manier werkt?

Ik heb de pioneer CDJ400 met de DJM400

Alvast bedankt.

m. vr. gr. Rens
 

Posted Sat 12 Nov 16 @ 3:59 pm
 

Posted Mon 14 Nov 16 @ 5:38 pm
Ik heb het precies volgens de beschrijving geïnstalleerd, maar ik ondervind nog steeds dezelfde problemen.
Inmiddels vele uren tijd zijn er in gaan zitten.
Kan ik ergens terecht die voor mij de juiste instellingen op de computer kan zetten zodat Virtual DJ gelijk werkt als ik hem aansluit.
Steeds krijg ik het geluid van deck 1 over kanaal 2 en omgekeerd. Soms krijg ik helemaal geen geluid of alleen over de geluidskaart van de computer.
 

Posted Mon 26 Dec 16 @ 12:21 pm
Bij veel table-top spelers wisselt deck 1 en 2 als je op de Eject-knop drukt. Als bij jou dus deck 1 ineens 2 wordt en andersom, dan kun je met een druk op de Eject-knop de decks terug wisselen.
 

Posted Fri 06 Jan 17 @ 11:27 pm


(Old topics and forums are automatically closed)