Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VIRTUAL DJ KOPEN MET EEN GEWONE BANKKAART

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

BESTE

HEB NET AL DEZE KAARTEN BINNEN GEDAAN?????? WIL VIRTUAL DJ 8KOPEN MAAR HET LUKT NIET MET EEN NORMALE MAESTRO KAART

JE KAN BETER MET DIE PAYPALL NAAR EEN SEX SITE OF DATE SITE GAAN DAN IETS TE KOPEN WAAR JE LOL AAN HEBT VIRTUAL DJ 8

WANT DIE VAN PAYPALL DIE TELLEN JE FF 20 EURO MEER DAN HET NORMAAL KOST

ER MOET TOCH WEL MET DE TECHNOLOGIE VAN TEGENWOORDIG EEN MAKKELIJKERE MANIER ZIJN OM ZO HET PROGRAMMA TE KOPEN

ZIT HOME INVALIDE KAN NIET BUITEN OF NIKS DUS ZOEK EEN OPLOSSING

WIL EEN HOME PAKKET MET CONTROLER PIONEER DDJ_SB

MVG
 

Posted Thu 10 Nov 16 @ 11:50 pm
 

Posted Fri 11 Nov 16 @ 9:00 am
Zou je a.u.b. je Caps-lock willen uitzetten? Op alle fora wordt dit beschouwd als schreeuwen.
Als je op de knop "Buy" klikt en je keuze hebt gemaakt kom je op de pagina waarop je de betaaloptie kunt aanvinken. Alleen de bovenste optie is creditcard, maar daaronder kun je voor de meest voorkomende Nederlandse banken kiezen. Uit eerdere reacties is gebleken dat je dan via iDeal moet kunnen betalen. Komt je bank er niet in voor, dan rest inderdaad geen andere optie dan PayPal of creditcard.
Dat een betaling met PayPal overigens zoveel meer kost is mij onbekend. Ook ik heb VDJ met PayPal betaald en geen meerkosten gehad.
 

Posted Mon 14 Nov 16 @ 5:27 pm
Ik heb een vraag! Als ik 1 keer betaal zit ik er dan meteen aan vast en wordt het automatisch van mijn rekening afgeschreven iedere maand?? Grt jos
 

Posted Thu 02 Feb 17 @ 9:37 pm
Jos,

dat ligt eraan welke versie je bestelt. De Infinity is met een éénmalige uitgave "for life", de Controller-versie is bedoeld voor de controller die je al had liggen (koop je een andere controller, dan dien je ook een nieuwe Controller-licentie aan te schaffen) en de Subscriber is een maandelijks abonnement, dus daar betaal je inderdaad maandelijks voor.
 

Posted Sun 05 Feb 17 @ 6:03 pm


(Old topics and forums are automatically closed)