Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: american audio mxr 14 mixer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste, onlangs een american audio mxr 14 mixer aangekocht, alles netjes aangesloten maar op de laptop met virtual dj 8 pro reageert niets. het geluid speelt wel gewoon via de speakers en heb ook geen fader uitslag van de volume leds,Ik moet virtual dj bedienen met de muis aangesloten op de laptop maar.wil gewoon virtual dj via de mixer kunnen bedienen. Heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar de mixer te linken met virtual dj.Mijn vraag is nu kan iemand mij een advies geven want verwacht dat ik één of meerdere instellingen niet goed heb staan en moet de mixer in de mixer mode of de controller mode staan.
bedankt vast voor de juiste tips.

grt,peter
 

Posted Wed 26 Oct 16 @ 7:46 pm
Peter,

er is voor de MXR14 een vrij uitgebreide, door VDJ gemaakte, handleiding beschikbaar over hoe de MXR14 moet worden ingesteld.
Zet je muis rechts bovenin op "Support/Help" en selecteer "Wiki" in het Drop-downmenu dat verschijnt. Scroll nu iets naar beneden en selecteer "Supported Controllers" in de kolom "Hardware". Zoek nu je MXR14 en klik op het plaatje van de mixer. Een pagina met de beschrijving van de MXR14 opent. Aan de rechterzijde van de pagina staan een aantal knoppen waarmee downloads kunnen worden gestart. De "How to setup"-handleiding is er 1 van.
 

Posted Sun 06 Nov 16 @ 10:25 am
bedankt Martin, ga er mee aan de gang, dit is iets moeilijker dan de pioneer controllers die ik heb maar als het werkt lijkt me dit ook niet zo'n verkeerde controller-mixer, heb er geen ervaring mee.
 

Posted Mon 07 Nov 16 @ 8:05 pm


(Old topics and forums are automatically closed)