Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: encoder shoutcastv2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,
wij zijn onlangs overgestapt naar een betaal streaming host, die via shoutcast v2 streamt, het lukt me om in alle andere broadcast software de encoders te activeren, maar ik zie geen enkele optie in vdj om daar shoutcast v2 te kiezen, ik ben een subscriber op de vdj 8, ik kan enkel kiezen tussen icecast en shoutcast maar na het inbrengen van de streamgegevens en pw enz, krijg ik enkel een connect, disconnect error geen getal niks erbij, kan dus niet broadcasten via vdj, mis ik iets ?? en zo ja kan iemand me dan eens uitleggen wat ik fout doe, ik doe al meer dan een jaar internet radio en op onze vorige stream had ik geen probleem met vdj maar dat was dan shoutcast v1.
Groeten
Ron Montano
 

Posted Mon 12 Sep 16 @ 1:14 pm
Dag, Ron,

elke uitleg in de Wiki geeft alleen de mogelijkheden Shoutcast en Icecast. Ik zie daar geen versie 2 bij staan dus of dit wordt ondersteund betwijfel ik.
Heb je al eens nagevraagd bij de techneuten van je hoster of dit probleem veroorzaakt kan worden omdat je (nog) aanlevert met een ouder protocol? Misschien dat zij je kunnen sturen in een oplossing.
 

Posted Mon 19 Sep 16 @ 10:38 pm


(Old topics and forums are automatically closed)