Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ddj wego g controller volumeknop draait door

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hellow iedereen. Wanneer ik de volumeknop(kanalen a/b/c/d) verschuif op de controller slaat deze tilt en wordt daardoor niet perfect(of toch met irritante vertraging)controleerbaar. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen opgelost worden? Ik ben niet zo tevreden van de jog wheels van de ddj wego 3 controller trouwens. Vandaar dat ik de oudere controller nog niet wil opgeven.
 

Posted Sat 23 Jul 16 @ 4:44 am
Ik laat hem even aan een ander over. Er staat me vaag iets bij over een instelling in de controllersoftware waarmee je dit onder controle kunt krijgen, maar ik heb het ding niet dus dat zou ik op moeten zoeken. Als iemand anders in de tussentijd de oplossing heeft, is'tie uiteraard welkom...
EDIT: Ik kan nu niets vinden. Het zou overigens zo kunnen zijn dat je faders inmiddels vervuild zijn en daarom niet goed meer functioneren. Ga niet zomaar met contactspray aan de slag: controleer eerst of dit gedrag ook op een andere PC is. Als je nieuwe het verder wel goed doet is er een kans dat je oude inderdaad niet zo best meer is.
 

Posted Sat 23 Jul 16 @ 3:30 pm
Het is een "outdoor controller" die al wel wat stootjes heeft meegemaakt. Het lijkt ook echt wel een probleem met de hardware. Zoals je zegt nog even testen op een andere pc en move on. Bevestiging van een vermoeden helpt alleszins al een stuk vooruit. Thanx
 

Posted Sat 23 Jul 16 @ 9:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)