Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Subsciption perse via creditcard?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste lezers,

ik zit ff met een vet probleem, ik draai niet zo vaak en daarom gebruik ik de subscription. Ik heb iedere keer via cc betaald en nu heb ik deze laatst opgezegd. Omdat ik ook via paypal kan betalen, dacht ik! Verder gebruik ik de cc nergens voor dus daarom gebruik ik hem niet meer.

Ik moet nu echter van dat fijne paypal perse een cc koppelen, terwijl er saldo op mijn paypal is gestort. Hier baal ik gruwelijk van, want morgen heb ik een optreden!!! Hoe kan dit opgelost worden???

 

Posted Thu 28 Apr 16 @ 9:19 am
Nou, het verifiëren van Paypal zal ook wel te laat komen, misschien moet ik dan toch maar een Pro Infinity license kopen. Dit kan wel via iDeal. Wordt dit per direct verwerkt en heb ik dan ook onmiddellijk toegang? Iemand ervaring mee?

Dat was met credit card dus wel zo, en kopen kan nu dus nog niet via Paypal voor mij omdat ik geen creditcard mee gekoppeld heb
 

Posted Thu 28 Apr 16 @ 5:34 pm
Hoi,

is een beetje vreemd. Een creditcard is geen noodzaak bij PayPal. Ik heb mijn betaalrekening gekoppeld (dus een normale bankrekening) die éénmalig geverifieerd moet worden. Daarna heb ik nooit meer saldo op mijn PayPal-rekening hoeven zetten. Beetje zoeken, misschien maar het kan wel.
 

Posted Fri 29 Apr 16 @ 4:58 pm
Sorry, ben even niet helemaal volledig geweest:
Als je bankrekeningnummer is geverifieerd door PayPal, wordt je betaling als een directe betaling gezien. Voor zover ik heb ervaren is voldoende saldo op je account ook voldoende om vrijwel direct aan de slag te kunnen. Ik zeg met opzet "vrijwel", omdat het even kan duren voordat je account hier op de website is bijgewerkt. Dat duurt over het algemeen niet zo lang.

iDeal is een puur Nederlandse uitvinding. Tenzij Atomix tegenwoordig een Nederlandse bankrekening heeft, wordt je betaling een gewone bankbetaling. Dat kan tot 5 dagen duren voordat je geld is bijgeschreven op de Amerikaanse rekening van Atomix.
 

Posted Wed 11 May 16 @ 10:25 pm
Ik heb het risico om via iDeal aan te schaffen maar niet genomen en een bekende met een verified Paypal account om hulp gevraagd. Het duurde inderdaad te lang om de bankgegevens te koppelen. De koppeling zal wel nodig zijn omdat je ook een abonnementsvorm hebt (ook met content unlimited etc) en dan zal Atomix wel zekerheid willen dat ze van Paypal kunnen afschrijven.

Maargoed, als mijn creditcard niet verlopen was geweest had ik dit probleem niet gehad maar het is wel een waarschuwing voor als je last minute (en waarom ook niet, als je 3 keer per jaar van een maandabo gebruik wil maken) gaat afsluiten. Ik vond een dag van te voren in ieder geval ruim genoeg....

Bedankt in ieder geval!
 

Posted Sun 15 May 16 @ 11:56 am
Goed dat het is opgelost.
Een tipje is om de koppeling van je PayPal-account aan je bankrekeningnummer sowieso te doen. Dit kost je geen geld en je komt nooit meer voor dit soort verrassingen te staan. Daarnaast wordt het meteen een stuk simpeler om aankopen in het buitenland te doen.
 

Posted Mon 16 May 16 @ 11:54 am
gisteren de betaling voor Pro Infinity met iDeal gedaan en die is onmiddellijk verwerkt, voor de mensen die het willen weten.
 

Posted Fri 27 May 16 @ 4:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)