Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opstarten Vitual Dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste, krijg de laatste tijd een melding op mijn laptop tijdens het opstarten van virtual dj 8 dat het programma moeite heeft met opstarten.
heb dit nooit gehad en er zijn geen instellingen gewijzigd, virtual dj draait op windows 10 en bij één laptop krijg ik deze melding en bij de 2e geen problemen.
als het programma is opgestart draait hij ook zonder verdere problemen, alleen weet niet wat het probleem tijdens de opstart zou kunnen zijn ?
 

Posted Sun 24 Apr 16 @ 6:46 pm
Is dat met dezelfde harde schijf of gebruik je 2 verschillende? Ik vraag dit omdat de trage misschien moeite heeft de database in te lezen.
 

Posted Fri 29 Apr 16 @ 5:11 pm
Bedankt Martin voor je reactie, het zijn inderdaad 2 verschillende harde schijven, één met eigen voeding en één krijgt voeding via de usb.
dacht zelf ook dat het de harde schijf met voeding via de usb zou zijn maar het het juist de schijf die zijn eigen voeding heeft.
precies heTzelfde type en merk harde schijf gebruik ik ook op een andere laptop met virtual dj 8 op Windows 10 en daar heb ik die melding nog nooit gehad, dit setje draait perfect. Dit is ook de set waar ik altijd mee draai en de andere set gebruik ik als back-up en ook die 2 harde schijven extra zijn puur voor back-uip.
De melding komt ook alleen maar voor tijdens het opstarten en als het setje is opgestart draait het ook allemaal perfect.
dit is ook iets van de laatste tijd, eerder ook nooit gehad of misschien niet opgemerkt.
 

Posted Sat 30 Apr 16 @ 2:06 pm
Je kunt Windows er eens een schijfcontrole overheen laten gooien, om zeker te weten dat je schijf niet stilaan aan het eind van zijn termijn is. Zo'n ding gaat altijd stuk als je het niet verwacht of wilt.
 

Posted Mon 02 May 16 @ 4:39 pm
Bedankt Martin voor de tip, heb de schijfcontrole gedaan en denk dat ik toch maar vast een nieuwe schijf aanschaf als back-up en deze schijf laat voor wat die is voor ik dadelijk gefopt word en alles verloren is, want je krijgt helaas nooit een signaal dat die op zijn eind loopt.
 

Posted Sat 07 May 16 @ 9:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)