Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ streams

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heeft VDJ DJ stream die je kunt gebruiken met allerlei functies zoals auto DJ, meerdere DJ streams die je met andere kunt delen om vlot overgaan tss twee DJ vlot te laten verlopen, etc
 

Posted Fri 15 Apr 16 @ 5:22 pm
Voorop gesteld dat ik je goed begrijp, denk ik niet dat dit een functie binnen VDJ zou moeten zijn. VDJ heeft een broadcast-functie, maar daarmee stuur je alleen jouw signaal naar een broadcastserver, die de verdere distributie over het www verzorgt. De server zou dan een functie moeten hebben om meerdere streams samen te voegen, maar ik verwacht daar niet zo veel van (2 connecties via dezelfde port lijkt me een uitdaging....)
Vanuit thuis is de uitdaging nog groter, omdat je, via je eigen bescheiden bandbreedte, het signaal van een collega zou moeten ontvangen, dat mengen met jouw signaal en dat samen weer naar buiten sturen. Zeker als dat niet via een server loopt, ga je, met meerdere luisteraars, heel snel tegen de beperkingen van je bandbreedte aan lopen.

Een oplossing zou kunnen zijn dat je de stream van je collega op een vrij kanaal van VDJ binnen laat komen, je eigen mix daar bij voegt en dat in zijn geheel naar een broadcastserver stuurt. Dan weet je van te voren redelijk wat je aan bandbreedte verbruikt.
 

Posted Sat 16 Apr 16 @ 4:16 pm


(Old topics and forums are automatically closed)