Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuwe muziek toevoegen in Virtual DJ8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wie wil en kan mij vertellen hoe ik muziek moet toevoegen aan bestaande muziek. b.v. ik heb een map Top 40 2016 t/m week 10 en daar wil ik een nieuwe week 11 aan toevoegen. Alvast bedankt.
 

Posted Mon 21 Mar 16 @ 6:50 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
Hoi Johan,
Je kan de map toevoegen bij de bestaande muziekmap. Dus stel je hebt een map top 40 met daar de mappen per week dan voeg je de laatste toe.
In Virtual dj open je de map top 40 en je nieuwe map zal zichtbaar worden. Als de map top 40 geopend is terwijl je een nieuwe map toevoegd moet je de map even sluiten en opnieuw openen (verversen).

m.a.w. waar je een map ook hebt staan op je pc, je kan met Virtual dj gewoon verkennen.
 

Posted Tue 22 Mar 16 @ 7:35 am
djjb wrote :
Hoi Johan,
Je kan de map toevoegen bij de bestaande muziekmap. Dus stel je hebt een map top 40 met daar de mappen per week dan voeg je de laatste toe.
In Virtual dj open je de map top 40 en je nieuwe map zal zichtbaar worden. Als de map top 40 geopend is terwijl je een nieuwe map toevoegd moet je de map even sluiten en opnieuw openen (verversen).

m.a.w. waar je een map ook hebt staan op je pc, je kan met Virtual dj gewoon verkennen.


Dank je voor de reactie, we gaan het proberen.
 

Posted Tue 22 Mar 16 @ 2:08 pm
Toevoeging: Tenzij je elk nummer afspeelt, zal je de inhoud van de nieuwe map niet tegenkomen in de zoekresultaten. Als je de map aan de rechterkant selecteert met je rechter muisknop, kun je kiezen voor "Batch" en dan "Voeg toe aan zoeklijst". Om het compleet te maken kun je daarna ook de optie "Analyseren van BPM enz" uitvoeren. Je nummers zullen daarna sneller laden omdat ze niet eerst geanalyseerd hoeven te worden.
 

Posted Wed 23 Mar 16 @ 10:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)