Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: eroor asio driver

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb 2 dage van mn leve verspild door die fout te proberen op te lossen, na alle forums af te dweilen en te controleren of alle vereisten klopten. was ik nog steeds niks opgeschoten, conclusie: ***software. ik zoek iets anders. het feit dat de forums volstaan met deze fouten spreekt voor zich!
 

Posted Sun 03 Jan 16 @ 11:55 pm
Het enige dat je niet hebt gedaan is hier vragen wat het probleem zou kunnen zijn....
Het feit dat de titel al spreekt van een error in de ASIO-driver betekent dat je daar eerst moet kijken voordat je de software afbrandt. VDJ krijgt namelijk zijn info over de hardware vanuit Windows. Als het daar al mis gaat, kan VDJ geen wonderen verrichten.
Als je de gegevens van de controller hier neer wilt zetten, kunnen we kijken waar het probleem kan zitten. De meest voorkomende met een ASIO-fout is dat er maar 2 (mono) kanalen zijn ingesteld terwijl de meeste controllers er 4 nodig hebben (2 voor de output en 2 voor de koptelefoon)

Graag ook een beetje je taalgebruik in de gaten houden. Er is geen leeftijdsgrens hier dus we willen het voor alle leeftijden houden...
 

Posted Mon 04 Jan 16 @ 6:04 pm


(Old topics and forums are automatically closed)